|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloNå har jeg gått Akerselva noen runder siden sist og har begynt å leie guide fra Oslo, Osloguiden, de har en fantastisk guide som tar dere fra Nydalen med all dens historie og ned til Schous plass, der kan dere spise på f.eks Sudøst. Langs elven kan dere stoppe på Månefisken og Fyrhuset Kuba i Kubaparken.
![]() |
#24 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloPrinsens hage er jo også fin i solen, selv om det ikke akkurat er superhyggelig å traske i området. Da kan dere jo stikke innom Misfornøyelsesbaren også, den er jo et kunstverk i seg selv. Men ikke prøv dere på drinker.
![]() |
#27 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloDet er vel ikke egentlig synd at Stargate er lagt ned i noe som helst univers, Mavs.
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloJeg kan melde ifra at vi begynte på Teddys softbar der jeg fortalte historien om stedet. Deretter gikk vi videre til Kråka ser vi spiste litt veldig god snacks og hygget oss. Planen var å gå opp mot Mathallen. Vi hadde ikke bestilt bord ettersom set var flere som var syke så vi ble bare 8. Vi stoppet like så godt på Way Down South på veien og tok deres rett der alle retter var inkludert. Vi fikk et veldig greit bord ute. Barbeque på sitt beste i Norge. Vi fikk med tiden videre til Blå. På veien tilbake stoppet vi på et rosa sted langs Akerselva med karaoke innendørs (vi satt ute). |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloSå gøy at det har vært en suksess. Det var nok Syng dere var på.
![]() |
#32 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i Oslo
Hereford Steakhouse gikk vel ikke konk, men flyttet til der New Orleans lå, eller tar jeg helt feil? Men ja, resten har jo ikke godt bra. Synd, for beliggenheten er knallbra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
Var det Hereford som lå der? Jaja, det har vært så mange forskjellige jeg har gått helt i surr. De har nok ikke gått konk som i ekte konkurs alle sammen (det har jeg selvsagt ikke innsikt i), det var mer en figure of speach på at ingen har greid å få det til der og har vært nødt til å gi seg på ene eller andre måten.
![]() |
#35 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Gi meg forslag på pubrunde i OsloAha! Vi gikk rundt og lette etter Way down South her om dagen der det lå før, og kunne ikke skjønne hvordan de skulle klare å gå under.
![]() |
#36 |
Glamorøs
|
Det er de som eier den kyllingsjappa som ligger der nå også.
![]() |
#37 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å si det har ligget mange forskjellige der er i hvert fall ikke å ta hardt i, ingen av dem har vært der særlig lenge. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|