|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?
Som nevnt over, så er de aller, aller fleste av billigmerkene laget på de samme fabrikkene som merkevarene. Det er ofte nøyaktig samme oppskrift til og med.
![]() |
#22 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg vil ikke si at jeg bruker noe fast, men jeg kjøper det også. Ser litt på pris og da kommer det jo ofte heldig ut, så da prøver jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tankefull
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker endel jeg. Tester ut iallfall. Det meste jeg har smakt fra coop og XP har vert ok. Ikke bare positive erfaringer med first price.
![]() |
#25 |
Passiv
|
Ja hvor har du hørt det? Og hvilke lumske stoffer er det du henviser til? |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FirstPrice sin salsa er den vi liker aller best i dette huset.
![]() |
![]() |
#27 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker sjeldent slike produkter, rett og slett fordi de ikke oppfyller kravene mine. Feks vaskepulveret fra First Price. Om det var helt tilfeldig eller ei vites ikke, men jeg og ungene begynte å klø helt sinnssykt da jeg brukte klærne jeg hadde vasket i FP-vaskepulveret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg har kiwi og mega som nærbutikker. Coop-merket synes jeg holder jevn over god kvalitet, og er fornøyd med alt jeg har prøvd derfra.
![]() |
#29 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg bruker litt forskjellig og det kommer litt an på hva jeg skal bruke tingene til.
![]() |
#30 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Bruker noen produkter fra coop og xp. Våtservietter, ananas og mais, såpe.
![]() |
#31 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Vi kjøper en del av Coop/XP -produktene, ettersom vi for det meste handler på Coop-butikkene.
![]() |
#32 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg handler det meste i uke på Kiwi
![]() |
#33 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg er prixdama.
![]() |
#34 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Vi handler på Obs en gang i uka, så det blir noen Coop og x-tra produkter på oss. Foruten våtserviettene (både coop og x-tra) er det ingen faste slike produkter vi kjøper, men Coop taco er ganske så god : )
![]() |
#35 |
ctrl+z
|
Beklager, men nå måtte jeg le høyt.
![]() |
#36 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg kjøper det aldri. Har ingen god grunn, annet enn at jeg ikke har likt ett og annet produkt jeg har prøvd av lavprismerkene. Dermed unngår jeg alt. Er en (lat) vanehandler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Trøtt
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Jeg prøver gjerne lavprisproduktene, og der kvaliteten er tilfredsstillende gjentar jeg kjøpet. Det gjelder lokalt her hvor jeg bor nå også, bruker f.eks lavprisprodukter for tørkerull, sukker, hvitost, mais, tomatbokser o.l. Det eneste produktet jeg kan komme på der jeg syns originalen er klart mye bedre er på oppvaskmiddel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Tørkepapir, håndsåpe, tannbørster, "snørrpapir" og ellers annet sånt smårask.
![]() |
#39 |
Ustabil
|
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Ja, jeg bruker en god del lavprisprodukter. Ser ingen grunn til å betale 27 kroner for flytende håndsåpe når jeg kan kjøpe for en tier av merke First Price. Blir akkurat like ren. Når det gjelder mat bruker jeg også en god del lavprisprodukter, men her går jeg mer etter smak enn pris. Jeg kjøper for eksempel gjerne Coop sin servelat, men kokt skinke fra First Price kjøper jeg ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Bruker du lavprisprodukter som FirstPrice, Coop o.l?Vi bruker endel, men styrer unna ferdigmat og halvfabrikata. Coop sine fiskekaker for eksempel, de er billige og sikkert gode, men de inneholder jo nesten ikke fisk! Da kjøper vi heller noen som er dobbelt så dyre.
![]() |
|
|