Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ufrivillig hjertesmiley ...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-15, 09:43   #1
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ufrivillig hjertesmiley ...

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hvilke idioter gir sønnen samme navn som faren!?

De som vil få både egne og sønnens meldinger?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-15, 19:16   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg sendte en gang en ganske rar sms til nextlife her inne hvor jeg skrev så mye som: Bli med, bli med, bli med!!! Den skulle til pøbelprinsessen som et ledd i en kampanje jeg kjørte for å få henne med meg på tur, og så gikk den til Nextlife istedet for. Men Dere andre overgår den på spektakulært vis, synes jeg. Spesielt milfrid. Men jeg hadde ikke følt meg spesielt schmart om jeg hadde sendt kyssesmiley til kontaktlæreren heller.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-15, 23:56   #3
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sendt mail til sjefen til mannen med spørsmål om alt i fra hva vi skulle ha til middag til andre ting og så "selvsagt" slengt på både kyss og kos. Ble ganske rød i toppen når min egen mann ringte for å fortelle at sjefen hadde fått mail fra meg. Det måtte selvsagt sprees, om ikke selve mailen så iallfall hva som hadde skjedd. For ordens skyld har begge to korte navn med samme forbokstav.

Gammel 07-09-15, 23:24   #4
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Fantastisk tråd!

Jeg har ikke noe å bidra med. Tror jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.