|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HverdagsglederYngste har bursdag i dag og kom inn i sengen for gaver. Han strålte da han åpnet playstation og utbrøt: "Jeg trodde jeg måtte vente til jul".
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: HverdagsglederI dag er jeg glad for at mannen akkurat kom inn døra etter å ha jobbet sin siste kveld i september. Det har vært altfor mye kveldsjobbing i det siste. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: HverdagsglederSønnen min som låste seg selv inn hjemme etter skolen i dag for første gang, og som på eget initiativ til og med hadde gjort leksene.
|
|
|
#5 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: HverdagsglederHar hørt de to eldste spille solo på hver sin konsert, kanskje ikke helt hverdagslig, men for en glede!!
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: HverdagsglederÅhå, jeg er helt hverdagseuforisk! I dag er jeg skikkelig sløv og nyter permisjonssofaslack med baby som bare vil sove oppå meg, og så elsker jeg at det endelig er høst nok til at jeg kan bruke ullsokker hele tiden! :frossenpinn: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: HverdagsglederJeg har en gutt som nekter å stå opp uten kosetid i senga med mamma.
|
|
|
#8 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: HverdagsglederForkjølelse på retur. Spasertur i sol og nydelige høstfarger. Hjelpsomme store unger. Livet!
|
|
|
#9 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: HverdagsglederFor en deilig tråd. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Skal rømme
|
Sv: HverdagsglederJeg tar gårsdagens: Min datter har nettopp har begynt å spille valthorn i korps i tillegg til å spille piano, og i går fant vi frem valthorn-lyden på det elektriske pianoet så kunne vi spille sammen.
|
|
|
#11 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hverdagsgleder
Åh, fantastisk!! Heier på dere!
|
|
|
#12 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: HverdagsglederSjokoladebiter i skapet på jobben.
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2015
![]() |
Sv: HverdagsglederDagens første kopp kaffe!!! Det er hverdagslykke det! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: HverdagsglederLevere de to eldste på skole og i barnehage, stoppe på butikken og kjøpe ferske rundstykker og spise koselig frokost bare meg og lillesøster.
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: HverdagsglederNår 10-åringen, som burde vært hjemme fra skolen for lengst kommer ramlende inn døra, rød i kinnene, og beklager at hun kommer sent for hun og ei venninne begynte å sentre litt med en fotball (som hun hadde med seg) på vei hjem gjennom parken, så kom noen av guttene i klassa forbi og ville være med, og etterhvert kom det flere til, og til slutt var de en stor gjeng fra klassa som sparket fotball sammen og hadde det sååå gøy, at de helt glemte tiden.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 24-09-15 kl 23:45. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
flisespikker
|
Sv: HverdagsglederSmåforkjølet tolvåring som kom tuslende og ville spille brettspill i stedet for å bli sittende med laptopen sin på ettermiddagen. Vi tok en runde 2-personers Agricola og hadde det veldig hyggelig.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: HverdagsglederÅ komme hjem litt seint, i det det virkelig begynner å plaske ned, og få litt tid i sofaen med mann og et glass vin før jeg må stupe i seng. Lyden av regn ute er koselig!
|
|
|
|
#20 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: HverdagsglederLese om andre gleder : deprimert:
|