|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2015
![]() |
![]() Sv: Hvor sent kan man komme til Danmarksferja?liker å være i god tid, men 30 min burde holde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor sent kan man komme til Danmarksferja?Ha ha, jeg kan informere om at vi fant en gylden middelvei - vi kom litt sent men ikke veldig, og ble sluppet inn på brua opp til "2. etasje" (ikke hengedekk) 20 min før avgang. Der hadde de plassert mange biler i den høyre halvdelen av båten, men f.o.m. bilen før oss ble vi sluppet inn på venstre side, og bilen foran oss og vi ble satt helt fremst foran luka. Vi var absolutt første bil fra den ferja som kjørte ut fra Colorline terminalen i Danmark den kvelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: Hvor sent kan man komme til Danmarksferja?
Sånt tror jeg er tilfeldig, spørs på hvor mange biler som skal ombord vil jeg tro. Vi var også i Danmark i høstferien. Kom til Larvik en time før avgang og sto sånn ca. midt på rekke tre i køen. Da vi kjørte ombord viste "stuemannen" stopp-tegn, før han blinket lurt og viste en finger i været og vinket oss på plass helt fremst foran luka. Ble aller første bil av ferga i Danmark. Stor stemning i bilen, har aldri skjedd før, og da vi reiste hjem fikk vi hengedekk (selv om vi ankom senere enn en time før). |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hvor sent kan man komme til Danmarksferja?Ja det var nok definitivt flaks og tilfeldigheter. Hadde vi vært tre biler tidligere i køen hadde vi havnet absolutt bakerst. Men det var litt festlig, dog. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|