Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvor sent kan man komme til Danmarksferja?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-15, 19:24   #21
agrgr
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2015
agrgr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor sent kan man komme til Danmarksferja?

liker å være i god tid, men 30 min burde holde.

agrgr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 11:19   #22
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Ha ha, jeg kan informere om at vi fant en gylden middelvei - vi kom litt sent men ikke veldig, og ble sluppet inn på brua opp til "2. etasje" (ikke hengedekk) 20 min før avgang. Der hadde de plassert mange biler i den høyre halvdelen av båten, men f.o.m. bilen før oss ble vi sluppet inn på venstre side, og bilen foran oss og vi ble satt helt fremst foran luka. Vi var absolutt første bil fra den ferja som kjørte ut fra Colorline terminalen i Danmark den kvelden.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-15, 16:03   #23
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Ha ha, jeg kan informere om at vi fant en gylden middelvei - vi kom litt sent men ikke veldig, og ble sluppet inn på brua opp til "2. etasje" (ikke hengedekk) 20 min før avgang. Der hadde de plassert mange biler i den høyre halvdelen av båten, men f.o.m. bilen før oss ble vi sluppet inn på venstre side, og bilen foran oss og vi ble satt helt fremst foran luka. Vi var absolutt første bil fra den ferja som kjørte ut fra Colorline terminalen i Danmark den kvelden.

Sånt tror jeg er tilfeldig, spørs på hvor mange biler som skal ombord vil jeg tro. Vi var også i Danmark i høstferien. Kom til Larvik en time før avgang og sto sånn ca. midt på rekke tre i køen. Da vi kjørte ombord viste "stuemannen" stopp-tegn, før han blinket lurt og viste en finger i været og vinket oss på plass helt fremst foran luka. Ble aller første bil av ferga i Danmark. Stor stemning i bilen, har aldri skjedd før, og da vi reiste hjem fikk vi hengedekk (selv om vi ankom senere enn en time før).

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-15, 08:43   #24
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Ja det var nok definitivt flaks og tilfeldigheter. Hadde vi vært tre biler tidligere i køen hadde vi havnet absolutt bakerst. Men det var litt festlig, dog.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.