Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefaling: Ingrid Bjørnovs pianobok

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-15, 10:39   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefaling: Ingrid Bjørnovs pianobok

Denne boka er jo på ingen måte noen nyhet, den er vel faktisk ti år siden, men jeje. Uansett! Et av målene mine for permisjonstiden var å plukke opp igjen pianospillingen, godt hjulpet av at min mormors gamle piano flyttet inn og erstattet det sjelløse, men akk så praktiske elpianoet. ( )

Jeg har alltid spilt etter noter, og ikke vært noe særlig god på å spille etter besifring, fordi jeg blir så møkksur av alle som er flinke til slikt som sier "og så gjør du bare sånn og plinger litt her og der og så hører du jo selv hva som blir fint, ikke sant, bare SPILL, lissom!", fordi etter ti år med britiske pianolærer og klassiske noter og skalaer er det ikke jazzmuskelen som er best trent, kind of.

... men denne boka gjør at jeg skjønner greia, og får til å spille friere enn jeg har gjort før, og det er så veldig, veldig gøy, så derfor må jeg anbefale den videre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:50.