Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-15, 09:54   #1
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell London?

Jeg har bodd på Lord Kensington hotel i Kensington, sjarmerende, grei beliggenhet, og hvis man liker hotell av typen fordums ærværdig townhouse gjort om til hotell, var det veldig billig og helt ok. Vi hadde ett rom til alle fem, barna var litt mindre da. Har også bodd på firemannsrom på Novotel London City South, veldig ok og moderne, god frokost, ganske rimelig.

Anbefaler også Airbnb for såpass langt opphold.

Gammel 14-10-15, 10:07   #2
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har god erfaring med Club Quarters Hotel St. Pauls. Jeg har bodd på familierom der til en veldig grei pris. Jeg anbefalte hotellet til Tussa, og hun likte også stedet veldig godt. Tror ikke det ALLTID er billig der, men jeg tror de svært ofte har gode tilbud.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 10:19   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Hvilket området synes dere det er best å bo i? Min andre halvdel vil helst bo i Paddington området pga nærhet til banen etc. Jeg har aldri vært i London og har ikke snøring.
Noen andre steder som er bedre hvis man ikke vil kjøre langt med banen eller gå for mye?

Det kommer jo helt an på hva dere har planlagt å gjøre.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-15, 11:03   #4
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vil støtte Premier Inn. Rommene er større enn en del andre steder, og komforten er god. Prisene er en del lavere enn de fleste andre i den klassen. Paddington pga. nærhet til banen ville jeg ikke valgt. Dere må tenke på hva dere har lyst til å gjøre, og bo i nærheten tilsvarende. Banen er nesten aldri langt unna. Det er lurt å tenke litt strategisk da. På en tur bodde jeg på fine Premier Inn Old Street og trivdes der, men det var lang tur hjem etter shopping på Westfield. Så om jeg skal på shopping, bruker jeg en annen stede, og søker meg til Marble Arch eller Shepherds Bush. Skal jeg på teater og kultur, bor jeg der jeg får best pris hos Premier Inn.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 17:34   #5
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg trivdes godt på denne B&B-en ved Vauxhall: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...n_England.html

Syns generelt det er hyggeligere og mer for pengene på bed and breakfast, enn på hoteller. Romslig kan man vel ikke kalle det, men det var hyggelig og sentralt.

Gammel 26-10-15, 21:40   #6
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vel hjemme igjen etter en flott tur!
Vi bodde på Regency Hotell Parkside i Nottingham Place, rett ved Madam Toussauds. Lite, hyggelig og rolig hotell. Rett ved banen, to stopp så var vi midt i smørøyet! Koselige cafeer og små butikker rett ved. Litt lytt mellom rommene var det eneste minuset.
Kan anbefale det

Gammel 26-10-15, 23:02   #7
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så bra at dere har hatt en fin tur. Skal kikke på hotellet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 23:32   #8
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Så bra at dere har hatt en fin tur. Skal kikke på hotellet.

St.Giles er bra, billig og enda nærmere sentrum. Men det var utsolgt når vi booket. Har fått det anbefalt av mange

Gammel 12-05-16, 13:31   #9
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

K West i Sheperds Bush har blitt mitt noe favoritthotell i London.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.