|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Borte
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillere
Ja, det er jeg enig. Når det ser ut som man går med en feiekost på øynene, da er det ikke fint lenger.
![]() |
#22 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereMen jeg vet om folk som har tatt det og sett helt fine ut, altså, bare med lepper som er et hakk mer fyldige enn de de ellers har.
![]() |
#23 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereAnafylaktisk look, ja. Det må være den beste beskrivelsen.
![]() |
#24 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereFor ordenens skyld: Det er godt mulig at andre jeg kjenner også har fylt opp litt, men da er det slik at det passer ansiktet.
![]() |
#25 |
Epikur
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereDet er en annen estetikk, på en måte. Et eget univers eller et slags bakvendtland, der grønt er rødt, pent er stygt og harry er lekkert.
![]() |
#26 |
Hertuginne
|
Det gjør jeg også, og det var langt fra duck face eller anafylaktisk look. Men det er jo ikke de vi legger merke til, det er de som ikke vet å begrense seg som man merker.
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereJeg blir mer og mer sikker på at noe av "poenget" med de verste anafylaktiske leppene er at det skal være åpenbart at det er plastikkfyll, fordi det gir en underlig form for status. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereDet må være noe med normalen som forskyver seg. Jeg så et bilde av en av årets PH deltakere og hun som egentlig er en pen dame så helt grotesk ut med verdens lengste vipper, ekstremt store sminkede øyne og fyll i både lepper og pupper. Og småjenter applauderer på Insta. Og smågutter sikler. Det kan ikke være bra.
![]() |
#29 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereHvorfor får jeg pes når jeg undrer meg over folk tre svarte hår på haka mens Maverick slipper unna med å undre seg over folk med kronisk trutmunn. Begge deler er selvvalgt, faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
|
Nei. Noe er naturlig, noe er selvpåført. Big difference. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereJeg kjenner damer som har fylt litt her og løftet litt der uten at det synes noe særlig. De ser bare litt freshere ut, som om de har sovet veldig godt og hatt lang ferie. Og så ser jeg at noen putter litt (mye) ekstra inn i puppene og leppene for å få det digert. Og digert antar jeg at de vet synes godt, så da er det vel meningen at det skal synes for all verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
Huff, det der ser jo ut som en bavianrumpe!
![]() |
#35 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereVel, jeg synes det er forskjell å slite med ansiktshår (ja, det er jo ikke en gang sikkert at man sliter med det, men jeg hadde slitt med det og kommer antageligvis til å få det pga medisiner snart) og bevisst påføre leppene sine så mye fillere at det ser ut som de skal sprekke hvert øyeblikk.
![]() |
#38 |
Halloen!
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereHvis man har tydelig bart (som i mange hår) sliter man med ansiktshår. Hvis man har tre lange hår og er glatt ellers, vil jeg ikke si at det er hårveksten i seg selv som er et problem. I den grad det er et problem at folk har lange enkelthår i ansiktet, og det er det ikke sikkert at det er. Jeg forstår spørsmålet til Maverick, og jeg har lurt på det samme selv siden jeg har vanskelig for å skjønne at noen kan synes det er fint med sånn oppsvulmet munn, men jeg vet ikke svaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fortell meg om leppefillereHaha, to dager etter den hårtråden din så fant jeg et halvannet cm langt hår på overleppa. Det var helt lyst og tynt, men jeg hadde ikke sett det. Dvs. jeg så av og til en vag skygge når jeg så nedover neseryggen, men fant aldri noe hår når jeg så etter.
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Jeg har et lyst et midt på ene kinnet som dukker opp innimellom. Jeg hadde aldri lagt merke til det, det var min yngste datter som kommenterte det. Men nå følger jeg med og plukker det når jeg ser det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|