|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?
Jeg bryr meg heller ikke om støv, og det er nettopp det som er problemet. Hadde jeg hatt støv på hjernen kunne jeg jo fint hatt mørke gulv, for da ville jeg vasket det ofte nok. Hvis det er meninga å velge mørkt fordi man synes det er fint, så er det jo dumt hvis det mesteparten av tiden ikke egentlig er særlig fint (som hos oss). Da synes jeg det er bedre å klare seg med ett som bare er "ganske fint", hvis det faktisk også er "ganske fint" selv om det ikke har blitt støvsugd siden sist torsdag. For det er den tilstanden gulvene her stort sett er i.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-10-15 kl 12:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Vi har svart gulv på kjøkkenet. Går aldeles strålende fint, og vi angrer ikke. (Hatt det i 4 år.)
![]() |
#24 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?I et sommerhus ville jeg hatt et matt og litt lyst tregulv som tåler "alt". |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Vi har hatt helt mørkt(nesten svart) og helt lyst(nesten hvitt)gulv og svart gulv er kult når det er rent og pent, men ser dessverre altfor lett veldig stygt og skittent ut. Man ser ALT, og jeg er ikke særlig pirkete engang, men aldri mørkt mer, det gidder jeg ikke. Helt lyst gulv er faktisk mye enklere å holde pent, så jeg ville heller valgt det hvis det er et alternativ for deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
På vent....
Hvor: På bygda!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Ga opp mitt svarte tregulv. Kjempefint, men som flere andre har skrivd her så blir absolutt alt synlig på det.
![]() |
#29 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Tror det blir kult. Googlet "black floor white walls", og det så da bra ut det. Jeg kunne sikkert hatt noe av det samme selv - evt. mørkebrunt gulv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: [Valgets kvaler] Vil jeg ha svart gulv?Av samme grunner som de andre over, så ville ikke jeg hatt svart gulv |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|