|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?Jeg fatter ikke at noen orker å se serier om igjen. Selv ikke seriene jeg viiiirkelig elsker, klarer jeg å se igjen. Kun få filmer ser jeg igjen og igjen. Og britiske periode drama. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?Å joda, det er såå fint å se serier om igjen, kan være detaljer man har gått glipp av, og så er det noe med spenningen. Ja, kanskje ikke når det er gang nr.11, da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?Jeg har forelsket meg i Reign på Netflix, fyller dagene her jeg sitter med brukket ben som ikke skal belastes og holdes høyt.
![]() |
#6 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?Fargo.
![]() |
#7 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?
Meeeneh, S2 av True Detective er jo sinnsykt bra! Man må bare holde ut til de tre, fire siste episodene |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?S2 av True Detective var aldeles skrekkelig. Jeg er egentlig imponert over at vi faktisk så det helt til slutten.
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?Utrolig artig å høre hvor forskjellig oppfatning man kan ha |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?Sherlock
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2015
![]() |
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?Hbo har de beste seriene, anbefaler å bruke noen kr på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?The Knick har jeg nettopp startet på, og den er så langt veldig bra. Ellers er jeg nettopp ferdig med seson 1 av Fargo og gleder meg til hele sesong 2 ligger ute.
![]() |
#15 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?
Den har jeg Akkuratt begynt på. Virker veldig bra! Sesong 1 på netflix og sesong 2 ser jeg ligger på viaplay.
![]() |
#16 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du en TV-serie å anbefale meg?Jeg driver med White Collar på Netflix nå. Herlig, lett underholdning! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|