|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Vi skal på Hunderfossen, men Lillemor er bare 4 år så derfor innbiller jeg meg at det passer best
|
|
|
#22 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?
Nåja, mine driver aktiv påvirkning rettet MOT oss foreldrene for å få lov til å dra til Hunderfossen i år også. Det er da ikke slik at Hunderfossen er et sted bana ikke liker å være, og at de blir dratt med dit bare fordi foreldrene vil. Mine har absolutt "barnas dag" på Hunderfossen. Så tar vi det som en ekstra bonus at mannen og jeg slipper å stresse rundt i folkekaoset for å gi barna en flott opplevelse. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Det kommer jo an på ha man vil gjøre også. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Ferdig!
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Ferdig!
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Vi hadde med oss junior på Tusenfryd ifjor, da var han 4,5 år. Det var mange forskjellige karuseller osv som egnet seg for han. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Pauset
|
Det er det. Derfor har Tusenfryd ikke vært noe alternativ for oss. I fjor var vi på Tusenfryd fordi eldstejenta hadde fått to gratisbilletter. Jeg syns det gikk mye penger likevel. Bedre på Hunderfossen. Der er det meste betalt og man har ikke det pengemaset som er på Tusenfryd. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?Vi har vært på begge deler, og stort sett årlig på Tusenfryd (bor like ved). |
|
|
|
![]() |
|
|