Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hunderfossen eller Tusenfryd?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 15:16   #21
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hunderfossen eller Tusenfryd?

Vi skal på Hunderfossen, men Lillemor er bare 4 år så derfor innbiller jeg meg at det passer best

Kjøper dere disse pakkene med 2 dager i parken og overnatting? Jeg synes det var fryktelig dyrt på Hunderfossen, men det er kanskje fordi mange av aktivitetene inne i parken er gratis? *uerfaren*

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 15:53   #22
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, med litt foreldrepåvirkning går sikkert det meste ...

Nåja, mine driver aktiv påvirkning rettet MOT oss foreldrene for å få lov til å dra til Hunderfossen i år også. Det er da ikke slik at Hunderfossen er et sted bana ikke liker å være, og at de blir dratt med dit bare fordi foreldrene vil. Mine har absolutt "barnas dag" på Hunderfossen. Så tar vi det som en ekstra bonus at mannen og jeg slipper å stresse rundt i folkekaoset for å gi barna en flott opplevelse.

Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 19:00   #23
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det kommer jo an på ha man vil gjøre også.
På tusenfryd synes jeg det bare blir mas og kjas. Masse mennesker og køståing. Synes det absolutt er lettere å kose seg i Hunderfossen. Det er også ting å gjøre for store og små. Hadde med oss 8 åringen i fjor og hun storkoste seg så absolutt. Det som også er fint der er at det ikke bare er karuseller, men endel andre ting man kan delta på. Ifjor var "Barnas supershow" der og det var skikkelig høydare. Ungene var også med på "sirkus-skole".
Men det kommer jo an på hva man vil gjøre. Skal man bare kjøre karuseller er jo Tusenfryd midt i blinken.
Skal man bare gjøre noe en dag er kanskje ikke Hunderfossen stedet å reise til. Ihvertfall ikke hvis man bor i Oslo område. Det tar jo litt tid å kjøre.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 19:01   #24
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Nåja, mine driver aktiv påvirkning rettet MOT oss foreldrene for å få lov til å dra til Hunderfossen i år også. Det er da ikke slik at Hunderfossen er et sted bana ikke liker å være, og at de blir dratt med dit bare fordi foreldrene vil. Mine har absolutt "barnas dag" på Hunderfossen. Så tar vi det som en ekstra bonus at mannen og jeg slipper å stresse rundt i folkekaoset for å gi barna en flott opplevelse.

SLik er det her også. Ungene spurte senest i går om vi ikke skulle tilbake snart.

Gammel 14-06-07, 19:16   #25
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Vi skal på Hunderfossen, men Lillemor er bare 4 år så derfor innbiller jeg meg at det passer best

Kjøper dere disse pakkene med 2 dager i parken og overnatting? Jeg synes det var fryktelig dyrt på Hunderfossen, men det er kanskje fordi mange av aktivitetene inne i parken er gratis? *uerfaren*

Det er jo faktisk billigere på Hunderfossen enn Tusenfryd.

Gammel 14-06-07, 19:28   #26
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Hunderfossen, uten tvil

Gammel 14-06-07, 20:23   #27
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Vi hadde med oss junior på Tusenfryd ifjor, da var han 4,5 år. Det var mange forskjellige karuseller osv som egnet seg for han.

I år satser vi på Hunderfossen.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:01   #28
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Det er jo faktisk billigere på Hunderfossen enn Tusenfryd.

Det er det. Derfor har Tusenfryd ikke vært noe alternativ for oss. I fjor var vi på Tusenfryd fordi eldstejenta hadde fått to gratisbilletter. Jeg syns det gikk mye penger likevel. Bedre på Hunderfossen. Der er det meste betalt og man har ikke det pengemaset som er på Tusenfryd.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 23:18   #29
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Vi brukte penger kun på inngang og mat i Tusenfryd. Mer enn nok å gjøre som er gratis

Gammel 17-06-07, 20:25   #30
Blush
Aktiv

Blush sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blush er litt kul
Standard

Vi har vært på begge deler, og stort sett årlig på Tusenfryd (bor like ved).
Min erfaring er at Tusenfryd kan by på det meste, mens Hunderfossen til sammenlikning blir litt roligere - mer tusle rundt sted med noen attraksjoner som er litt spennende. Så det kommer jo helt an på hva man er ute etter.

Jeg syns ikke at barna er for små for Tusenfryd! Det er jo aktiviteter tilpasset alle aldre der, og man bør absolutt finne noe som passer for alle. Men - jeg har måttet returnere der med en hylende 3-åring i vogn etter 30 min også for den saks skyld... (Glad det var gratisbilletter da).

Tusenfryd kan gjerne bli rimelig. Pakk med nistekurv, ta med badetøy og møt opp tidlig med billetter kjøpt via internett. Da kommer man raskere inn, slipper å kjøpe dyr og dårlig mat, og kan avslutte i badeland som absolutt er moro for de minste! Og er man striks på spilleautomatene, så koster det kun inngangsbilletten. Vel verdt.

Personlig ville jeg valgt Tusenfryd, og har dere flere dere kan alliere dere med vil dere mest sannsynlig få en kjempefin dag.
Velger dere Hunderfossen, så er det også en fin opplevelse for hele familien. Surf litt på nettet da vel med ungene og spør hva de vil.

Blush er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:46.