Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo Bee

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-07, 14:31   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo Bee

visning av bee'en.

Jeg er ikke vogninteressert, så jeg blir ikke grepet altså

Gammel 14-06-07, 14:31   #2
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Det er handlekurv under Bee-en som jeg ser paa bugaboo.nl

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 14:32   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den øverste minnet meg veldig om en rullator. Det ser ikke praktisk ut med fire små hjul. Full liggestilling er et pluss, men utseendemessig var disse to virkelig grelle.. men jeg synes jo det om de fleste moderne triller inkludert zappen som vi har selv.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 14:34   #4
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Det staar at Bee-en skal lanseres paa det amerikanske markedet i September. At den lanseres först der, kan tyde paa at den er spesiallaget for dem (som gjerne bruker triller fra födselen av) i stedet for at det er et trillealternativ til en vanlig Bugaboo. Det er jo nemlig ikke nödvendig med ekstra trille hvis man allerede har Bugaboo, det er jo en av de geniale tingene med den vognen. Synes jeg. Og jeg hadde den först!

Gammel 14-06-07, 14:52   #5
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Det staar at Bee-en skal lanseres paa det amerikanske markedet i September. At den lanseres först der, kan tyde paa at den er spesiallaget for dem (som gjerne bruker triller fra födselen av) i stedet for at det er et trillealternativ til en vanlig Bugaboo. Det er jo nemlig ikke nödvendig med ekstra trille hvis man allerede har Bugaboo, det er jo en av de geniale tingene med den vognen. Synes jeg. Og jeg hadde den först!

OG jeg var nummer 2! og ALLE syntes den var stygg, stygg, stygg, og de som syntes den var styggest var nok mest sjalu for i dag har de også kjøpt den

Gammel 14-06-07, 14:54   #6
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

OG jeg var nummer 2! og ALLE syntes den var stygg, stygg, stygg, og de som syntes den var styggest var nok mest sjalu for i dag har de også kjøpt den

Det er nesten komisk.

Jeg synes det tok litt tid aa venne seg til hvordan den saa ut selv, men det brydde jeg meg ikke om. Den var jo saa genial aa kjöre. :blid:

Gammel 14-06-07, 14:54   #7
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

...og forøvrig ligner den Joolz Bloom-saken på en krysning av Bugaboo Cameleon (med sittedelen) og Quinny Zapp.

Gammel 14-06-07, 21:56   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 00:56   #9
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: For dere på vognkjøret: Joolz Bloom og Bugaboo Bee

Jeg er litt trist fordi snuppa er for stor for å få en bee.
Genial trille da!
Men jeg er enig med liefje, man trenger ikke det når man har buggis, vår Zapp har blitt brukt minimalt.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 00:58   #10
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes de er grusomme begge to, men OM jeg måtte valgt en, måtte det blitt nr 2.

Gammel 16-06-07, 11:34   #11
Left
Passiv

Standard

Joolz'n er kjempetøff - likner på en krysning av Quinny Buzz og Stokke.

Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 15:06   #12
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg var en av dem som sa den var styggest. Og nei jeg har ikke vært sjalu et sekund. Å være sjalu på noe som ser så stygt ut ville jo være latterlig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 21:51   #13
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg tror jeg var en av dem som sa den var styggest. Og nei jeg har ikke vært sjalu et sekund. Å være sjalu på noe som ser så stygt ut ville jo være latterlig.

åh, bare vent! Du kommer nok ut av skapet snart du også!

Gammel 14-06-07, 16:17   #14
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

jeg liker Bugaboo Bee, men så har jeg Cameleon også da :sær:.

Det eneste er de små hjulene, men det har jo zappen også.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-07, 16:27   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spennende. Sikkert vogner jeg må sniffe litt på hvis jeg skulle havne på vognkjøret igjen (les: bli gravid). Xploryn blir uansett ikke byttet ut.

Gammel 17-06-07, 04:27   #16
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Xploryn blir uansett ikke byttet ut.

...men du får bytte ut hjulene i alle fall da!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/15/503683.html

Legg forøvrig merke til innlegget fra en leser under artikkelen. My God!

Gammel 17-06-07, 11:33   #17
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elin: Tenker du på Solveig innlegg om at babyer bør ha mulighet til å følge med på foreldres ansikt for å få "hjelp" til å tolke situasjoner?

Gammel 17-06-07, 15:02   #18
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Elin: Tenker du på Solveig innlegg om at babyer bør ha mulighet til å følge med på foreldres ansikt for å få "hjelp" til å tolke situasjoner?

Ja, det tenker jeg på. Det er tydelig at vedkommende brenner for sin sak, men hva i huleste har det å gjøre med at hjulene faller av på Stokke Xplory?

...og forøvrig er jeg sterkt uenig med henne. Jeg har selv en vendbar Bugaboo, og fra 5-6 måneder var datteren min allerede så nysgjerrig at hun hang ut av vognen for å følge med på alt annet enn mamma'n sin. Da hun ble stor nok til å sitte foretrakk hun å sitte forovervendt selv om jeg aldri så mye ville ha henne mot meg (slik at JEG kunne se henne.) I dag vil hun fortsatt bare sitte forovervendt de få gangene hun i det hele tatt vil sitte i vogn.

Gammel 17-06-07, 16:02   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

...og forøvrig er jeg sterkt uenig med henne. Jeg har selv en vendbar Bugaboo, og fra 5-6 måneder var datteren min allerede så nysgjerrig at hun hang ut av vognen for å følge med på alt annet enn mamma'n sin.

Vel, det at du har et barn som var annerledes er ingen mal på absolutt alle barn. At barnet er vendt mot deg betyr ikke at det skal stirre på ansiktet til den som triller hele tiden.

Innlegget er helt sant, men jeg er enig i at det ikke har noe med Stokkevogna å gjøre, i og med at du kan ha den både vendt mot deg og veldig mye høyere enn andre vogner.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 23:35   #20
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

...og forøvrig er jeg sterkt uenig med henne. Jeg har selv en vendbar Bugaboo, og fra 5-6 måneder var datteren min allerede så nysgjerrig at hun hang ut av vognen for å følge med på alt annet enn mamma'n sin. Da hun ble stor nok til å sitte foretrakk hun å sitte forovervendt selv om jeg aldri så mye ville ha henne mot meg (slik at JEG kunne se henne.).

Samme med gutten min. Vet om mange som har barn som bare vil sitte fremovervendt. Vi solgte den vognen vi kunne ha begge veier,hver gang han satt vendt mot meg gråt han.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.