|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baksnakking og rykter
Men fakta er ikke alltid fakta vel. Min og din opplevelse av verden/en situasjon trenger ikke være lik.. det er ytterst subjektivt. Og vi har vel ikke monopol på sannheten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterAlle baksnakker da vel til tider? Hva kaller dere ellers klaging på sjefen til en kollega, eller om svigers til en venninne? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterJeg er sikker på at man kan finne minst et innlegg fra hver av dere som sier dere ikke baksnakker, der dere baksnakker etter min definisjon. Ikke at jeg gidder, så ta det med ro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Godt oppsumert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterDet kommer litt an på synes jeg. Da jeg startet ny jobb hadde jeg jobbet der bare i 2 dager da en av overlegene snakket stygt om en av asslegene, det reagerte jeg på og sa i fra om det.
![]() |
#6 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterDet kan du gjerne gjøre. Jeg har hvertfall tilgode å snakke dritt om deg bak ryggen din. Men jeg kan gjerne si at jeg ikke liker deg særlig til trynet ditt. Jeg har heller ikke påstått at DU slenger dritt om andre, så akkurat hva du klør sånn etter å kommentere, det begriper jeg ikke helt.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Du har aldri sett trynet mitt!
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
Så hva er det da du klør etter å si? Eller er du ikke mann nok til å stå for det du mener?
![]() |
#9 |
Hvor: Akershus
Jeg klør ikke. Dessuten er jeg kvinne i ordets rette forstand.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterJeg tror vel egentlig ikke at jeg er blitt så veldig baksnakket egentlig - OM det så viser seg at noen gjør det, så tror jeg nok egentlig at jeg har hisset meg litt opp om jeg har fått hørt om det.
![]() |
#11 |
One of These Days
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterJeg blir vel lei meg om jeg får greie på om noen baksnakker meg. Men det er stor forskjell på baksnakking. Tidligere ble jeg veldig såret, men da var jo baksnakking noe man drev med i det sosiale spillet jenter i mellom ved bytting av venninner og hele det spillet der. Ikke for at det gjorde noe mindre sårt, men ... Nå blir jeg lei meg hvis det er noen jeg stoler på og ikke hadde forventet det fra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterElin og Sitron, kan ikke dere bare prøve å overse hverandre?
![]() |
#14 |
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Baksnakking og rykterOndsinnet sladder har jeg ikke særlig til overs for, men ellers så snakker jeg jo OM andre uten at de er tilstede.
![]() |
#15 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterJeg liker verken sladder eller baksnakking. Likevel hender det at jeg snakker om andre som ikke er tilstede, og det hender nok at jeg sladrer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Baksnakking og rykterKva er egentlig definisjonen på baksnakking?
![]() |
#17 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Baksnakking og rykterGenerelt; |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ferdig!
![]() Sv: Baksnakking og rykterHvis andre finner underholdning i å snakke om meg, så værsågod. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Baksnakking og rykterJeg er ei slarvekjerring. Jeg liker å få oppdatert meg på mennesker jeg kjenner og som jeg bryr meg om. Men jeg svelger ikke alt som god fisk allikevel. Alle mennesker ser ting fra sin vinkel, og jo flere ledd infoen har vært gjennom, jo mer blir ting vridd og vendt på. Dette tar jeg med i beregningen når jeg hører noe.
![]() |
#20 |
weird
![]() Sv: Baksnakking og rykterEr det noen her som har sagt at de ikke omtaler folk som ikke er tilstede, altså?
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|