Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva ville du ha gjort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor ville du ha klaget?
Ringt til personen selv 19 51,35%
Ringt politiet etter kl elve 10 27,03%
Ringt den ansvarlige for tjenesten 13 35,14%
Ringt foreldrene til personen 1 2,70%
Ikke ringt i det hele tatt, for h#n er jo en enkel sjel 0 0%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 37. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-07, 08:05   #1
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ville du ha gjort?

Hvis denne personen er godt fungerende nok til å bo for seg selv med bare noe oppfølging, burde det da absolutt gå an å behandle ham som et selvstendig individ og snakke med ham.

Hvis det så er opplagt at han har problemer med å skjønne problemet av andre grunner enn at han er en festglad sjel, så ville jeg tatt kontakt med tjenesten. Hvis en fest tar av om natten for nte gang, ville jeg hatt samme terskel for å ringe politiet som for andre.

Dessuten - hvis han akkurat har flyttet til nabolaget, ville jeg kanskje invitert på kaffe og forsøkt å skape en relasjon til vedkommende - det er en god motivasjon til å ikke forstyrre hverandre unødig.

Gammel 20-06-07, 09:19   #2
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville ringt og snakket med tjenesten.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-07, 15:53   #3
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Tatt det opp med vedkommende først, hjelper ikke det gå til neste nivå (tjenesten) så til politiet. Kjenner du foreldrenen kan du ta det opp med de, dersom ikke ville jeg holdt de utenfor.

Gammel 21-06-07, 16:19   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde helt klart gått og tatt en prat med naboen først. Om jeg hadde fått inntrykk av at dette ikke var noe som naboen klarte å holde kontrollen på selv eller det hadde gjentatt seg hadde jeg snakket med tjenesten.

Å ringe politiet uten at det er noen fare, bør man vel egentlig ikke gjøre, politiet har nok å gjøre som det er.

Gammel 21-06-07, 20:54   #5
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Hadde i første omgang ringt personen selv.
Er det ikke hjelp i det, så hadde jeg ringt politiet ved en evt neste fest.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 16:51   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjorde du?

Gammel 24-06-07, 13:56   #7
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Jeg er den ansvarlige for tjenesten........

Og spørrisen var av ren nysgjerrighet, da jeg stusset litt på menneskene rundt sine reaksjoner.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-07, 18:49   #8
MiaPia
Superduperaktiv

MiaPia sin avatar

Hvor: Midt i landet
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

3 mnd.

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.