|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Dette funker nok ikke på sånne som meg. Jeg leste en anmeldelse i Dagbladet som skulle være en motbør til den fantastiske anmeldelsen i Dagsavisen.
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?
Jeg får virkelig også en god følelse av å ha det ryddig rundt meg. Jeg roter ikke fordi det får meg til å føle meg bra!!
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Jeg kunne nok fått deg ganske magisk ryddig ved å lempe ut familien.
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Det er jo ikke akkurat noen bombe at det blir ryddig om det blir tomt.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?At ikke jeg kom på at det ville fremstå som magi og nyskapende å si at rydding består av å kaste det man ikke har bruk for og gi det gjenværende en fast plass man faktisk legger det på. Lite gründermateriale i meg, tydeligvis.
|
|
|
#6 |
|
Sviiisj!!
|
Legg til i oppskriften at man kun ved å lese en bok skal anta en grunnleggende zen-holdning til alt i livet! Å ta ut av oppvaskmaskinen er fin bruk av tid! Å finne klærnes riktige brette-punkt gir glede! Hurra!!
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Jeg får lyst til å skrive en realistisk ryddebok for familier, kjenner jeg. Mvh fire barn og mann som sliter med begrepet ryddig |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Cape Diem: Sorry, ikke meningen av å gjøre narr.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Det er det jeg gjør. Fryktelig lite kastes i søpla hos oss. Nå har eldste på 11 ryddet rommet i flere dager. Rosa-og jenteperioden er ut. Det meste gis bort til venners barn som er i passende alder.
|
|
|
#10 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Jeg synes det hjelper veldig å få større barn. Det står igjen noe lego hos eldstemann. Det er sånne spesielle ting som er bestilt fra USA og som er gøy å vise. Kun for å titte på.
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det går fint! Jeg har rygg til å tåle litt harselering
|
|
|
#12 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Dette er jo det samme som FlyLady har preket siden 1999. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Dessuten fornekter hun ikke at vi deretter må ha rutine på alt dette kjedelige som må gjøres. Ikke fordi man blir salig og lykkelig av å brette klær, men det må nå bare gjøres. Ideelt sett daglig, så man ikke får en sånn stor mengde som jeg ofte har liggende. (Også er hun mer opptatt av å gi bort og sånn også, ikke bare kaste)
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Jeg kjenner anmelderen i Dagsavisen og lo meg fillete av anmeldelsen.
|
|
|
|
#15 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Nei, jeg tror ikke jeg skal kjøpe boken og slenge meg på.
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Jeg trenger ikke boken, klarer fint å holde det ryddig uten. Men jeg er ingen samler, mulig det hjelper, så det er ikke noe problem å kvitte seg med ting.
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Ellers takk, men jeg bedriver vanlig gomperydding hver dag, det får holde.
|
|
|
#18 |
|
Textrovert
|
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Herregud, bare konseptet! Magisk opprydding. Bruk av slike ord får meg til å "run for the hills" lenge før jeg klarer å sette meg inn i hva det egentlig dreier seg om.
|
|
|
#19 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Magisk opprydding - flere som skal i gang?Jeg sater på at mannen leser boka, dermed skal jo jeg og barna automatisk få lyst til å rydde helt av meg selv.
|
|
|
#20 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
|
|
|
|
![]() |
|
|