|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise.Jeg ville gått for det enkle. Ingenting. Jeg synes vinduer er penest uten gardiner.
|
|
|
#4 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseVanlige tykke lyse gardiner som henger rett ned. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseVi har også åttitallshus med karnapp. Har gått for plissegardiner. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseDet enkle er ofte det beste. Synes det var fint sånn som det er.
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseJeg er med Java, gitt at du ikke trenger skjerming av noen grunn.
|
|
|
#11 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise
De kunne jeg hatt! :elskerfarger:
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseHva med å prøve ingenting en stund, og se om du liker det? Jeg har blitt dillete på mine gamle dager og liker å henge ting i vinduene, jeg da. Små lyslykter og sånt.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseGitt at du ikke treger skjerming ville jeg ikke hatt noe. Evt. hadde jeg fått bygget en plantebenk som gikk under alle, og kjørt jungel. Også villle jeg nok hengt noen bilder over vinduene.
|
|
|
#16 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseEnig med de som sier at dette vil være fint uten gardiner.
|
|
|
#17 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkriseJeg skulle til å foreslå vegg til vegg med liftgardiner, men slet med å forklare, men dette er omtrent slik jeg mener. Få de sydd av noen andre, med for og hele pakka, det blir veldig forseggjort og pent.
|
|
|
#18 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Gardiner på stua. En interiørkrise
Ja, kanskje noe sånt! |
|
|
|