|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Tysk konsern slutter med e-postLurer på hva reaksjonen hadde vært i min bedrift om noen hadde rukket opp hånden og sagt; "Hei, jeg har en god idé! Vi slutter med epost!
|
|
|
#24 |
|
Hertuginne
|
Sv: Tysk konsern slutter med e-post
Det samme tenkte jeg. Det hadde nok ikke gått så bra i vår bedrift, enkelt og greit.
Jeg er helt enig. Det er så stor forskjell på å barbere seg og å kutte hodet av seg. Det er så mye en kan gjøre med epostsystemet og internett for den del, som kan hjelpe på sikkerheten, og som er enklere og mye mindre drastisk enn å kutte ut epost.
|
|
|
#27 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tysk konsern slutter med e-postSnail mail er ikke akkurat tingen for effektiv post. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
villende
|
Sv: Tysk konsern slutter med e-postJeg nevnte faktisk denne saken i et internt jobbmøte i dag, og de fleste holdt på å knekke sammen ved tanken på å kutte ut e-post. Det måtte da vært en mye bedre idé å innføre begrensninger på hva man kan benytte jobbmailen til? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Tysk konsern slutter med e-postJeg ville aldri orket å arbeide i ett firma som ikke benyttet e-mail, forutsatt at jeg hadde samme type stilling som jeg har i dag. Hadde jeg sittet i kassen på Aldi, hadde jeg ikke brydd meg. (Men jeg synes de Aldi-butikkene jeg har vært i er forferdelige, så sjansen er liten at jeg vil jobbe der uansett). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tysk konsern slutter med e-postEn mulig utvikling, men ikke Aldis tilfelle siden de ikke vil være online i det hele tatt, er lynmeldinger via programmer som MSN og G-talk. Mange firmaer bruker dette internt og jeg tror det kommer til å ta over for epost i stor grad. Man kan overføre filer direkte, man kan skrive meldinger, snakke sammen og ha videokonferanser. Man kan linke det opp mot mobil, og så vidt jeg vet x-box også.
|
![]() |
|
|