|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?
Men det kan jo potensielt resultere i at din sønn/svigerdatter/barnebarn en dag sitter og gråter over bildene, og gremmes over at du kvittet deg med kjolene som du så så fortryllende ut i... Ta bilder og lag et skrytealbum, også leier du en lagerbod til vintageskatter som ikke er i bruk.
![]() |
#22 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Nei, jeg er flink til å rydde. Jeg har ca 1,2 m og full høyde i skyvdørsgarderoben. Da er vintertøyet nå i pose på toppen, og tre av kurvene er med trening og fritidstøy. Jeg har yttertøy og en liten bunke gamle penklær i kjelleren. Jeg har nå faktisk så lite at klær blir slitte.
![]() |
#23 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Jeg rydder ganske ofte, og de klærne jeg sjelden bruker gir jeg bort til fretex.
![]() |
#24 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Jeg har noen penkjoler som ikke blir brukt så mye.
![]() |
#25 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Se om du har noe du kan ta med til den store klesbyttedagen?
![]() |
#26 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Har en del som ikke passer. Men alt som passer brukes. Håper å snart passe inn igjen i noen av favorittene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Ja masse, har lagt på meg 15 kg siste året |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Helt konge
|
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Åh, jeg jeg drømmer om få slått kloa i (og passet) en del av de kjolene dine! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Kanskje dette også er en anledning for å gjøre det jeg gjorde med overskuddslageret av bøker jeg ikke ville kvitte meg med: La en venn gå på shopping/gratisshopping i ditt klesskap.
![]() |
#30 |
|
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Nix. Er jo et par penkjoler og en bunad jeg ikke bruker så ofte akkurat, men har lite klær og bruker de klærne jeg har til de blir utslitte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Medlem siden: Mar 2008
Samme her. Må faktisk ut og kjøpe noe de neste dagene så jeg slipper å bruke ull fremover.
![]() |
#32 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Jeg har brukt ballkjole til leggvarmere. Man skal ikke kimse av ballkjolens anvendelighet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
finner ut av mye
|
Samme her. Brukt er kult!
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 02-04-16 kl 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Jeg har ikke så mange ballkjoler, men det hadde nok ikke skadet å rydde litt unna her hos meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Ikke nå lenger, for jeg gjorde nylig et raid i klesskapet mitt og sendte tre fulle flytteesker med klær til Fretex etterpå.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Dette minner meg på at jeg må ta et tak i rotet i skapet. Gutta, og spesielt eldste har kvittet seg med nesten alt han hadde. Lillebror ville ikke ha noe av det, så nå er det en lykkelig fetter som har fått tre IKEA poser fulle av klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Jeg stemmer for et eget FP ball. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Har du mye klær i skapet du aldri bruker?Ikke mange, men noen er det blitt etterhvert. Det er mest av ensfargede topper i singletfasong, kroppsnære sådan, og det er virkelig helt på trynet siden jeg misliker alt som føles trangt. Bruker ikke tights en gang, med unntake av en vintertights fra Nike, selv ikke på trening. Har sikkert 20 klengete topper som jeg aldri bruker. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|