|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
Se resultatene: Flagger du første mai | |||
Ja, selvsagt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 40,95% |
Nei, det ser jeg ingen grunn til |
28 | 26,67% |
Har ikke flaggstang, ville flagga om jeg hadde |
17 | 16,19% |
Har ikke flaggstang, hadde ikke flagga uansett |
7 | 6,67% |
Har ikke flagg, men hadde flagga om jeg hadde hatt |
7 | 6,67% |
Har ikke flagg, men hadde jeg hatt et, hadde det fått hvile i dag |
3 | 2,86% |
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Flagger du førstHar flagg, hadde ikke flagget, men mannen min er nokså sosialistisk av seg og hengte det opp.
![]() |
#22 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Flagger du førstVi fjernet flaggstanga da det viste seg at mannen var helt uinteressert i flagging og flaggregler. Kombinert med at jeg 1) syns man skal følge flaggregler når man først har flaggstang (oppvekstskadet) og 2) er en sosekopp som ikke klarer å følge det opp, så nyttet det ikke.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flagger du førstFlagger normalt, men i dag ble det glemt (kom på det såpass langt utpå dag) at jeg rett og slett ikke gadd å finne det frem.
![]() |
#26 |
By the Sea
|
![]() Sv: Flagger du førstJa.
![]() |
#27 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Flagger du første mai?Vi flagger og det har alle naboene gjort også.
![]() |
#28 |
trøtt
|
![]() Sv: Flagger du første mai?Vi flagget, i og med at jeg kom til å tenke på det. Jeg så et annet flagg ute, men husbonden sa han hadde sett noen da han var ute og gikk tur.
Storebror '02 og Lillebror '07. Sist redigert av ~TM~ : 02-05-16 kl 01:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Flagger du første mai?Vi flagget med begge balkongflaggene våre. Vi flagger på 1. og 17. mai og husholdningens bursdager. Ingen andre i nabolaget flagget, men vi så mange på vei til frokostsamlingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Textrovert
|
![]() Sv: Flagger du første mai?Vi flagger, og for meg er det viktig. Særlig fordi jeg bor i Bærum og jeg knapt ser andre flagg i nabolaget.
![]() |
#32 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Flagger du første mai?Vi flagger ikke. Jeg så ingen andre flagg i feltet heller, og kom faktisk ikke på at det er 1. mai og flaggdag i dag før jeg så denne tråden. Jeg har sittet med rettebunkene i hele dag, og 1. mai betyr ingenting for meg. Jeg skal flagge 17. mai om jeg husker det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Flagger du første mai?Jepp. Flagger alltid 1. Mai.
![]() |
![]() |
#35 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flagger du første mai?Nei, ikke til vanlig. I går flagget vi, men det var pga familiebursdag for eldstemann. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Flagger du første mai?Nå kjenner jeg at jeg ønsker jeg et balkongflagg. Da skulle jeg flagget på 8. mars, 1. mai, 17. mai og bursdager. Og kanskje Elvis sin bursdag. Og kanskje Nina Simones. :flaggrebell:
![]() |
#39 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Flagger du første mai?Jeg er forresten ikke vant med at det flagges når familiemedlemmer har bursdager, med mindre det er runde dager (eller min mormor da, som hadde bursdag samme dag som kongen
![]() |
|
|