Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Din faktiske bucket list

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-16, 07:32   #21
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Din faktiske bucket list

Jeg har allerede gjennomført en god del av det jeg har drømt om, men bevares, det er mer som roper på meg der framme. Det meste inkluderer reise. Ikke alt er like gjennomførbart, enten av helsemessige, praktiske eller økonomiske grunner, men drømmelista ser uansett slik ut:

- Bo i Bergen et år og gå Stolzen 3-4 ganger i uka
- En ukes fottur alene i Madonie-fjellene på Sicilia
- Oppleve Giro d'Italia live i et par uker
- Tilbringe en måned med Cesar Milan sammen med hunden min
- Fottur langs kysten/klippene i Cornwall
- Fottur i Alpene
- Havfiske i Costa Rica
- Gjøre et virkelig designkupp i en bruktbutikk/loppemarked
- Knekke koden til å lage den perfekte makronen
- Bestige Stok Kangri i Ladakh
- Lære å gå på rulleskøyter
- Fottur i Aurlandsdalen - skal i sommer!
- Oppdra (enda) en valp

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 08:27   #22
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min består vel av en stadig skiftende liste reisedestinasjoner og restauranter. Men jeg har så dårlig impulskontroll at jeg som regel får gjort unna det som til enhver tid står øverst på lista, ganske kjapt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 08:42   #23
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her er jeg veldig lik -ea-, Noldus og Bluen. Jeg har ikke noe jeg føler at jeg virkelig må eller vil. Annet enn å gå flere turer i Femundsmarka, men det er også en sånn btdt siden jeg har vært der tre ganger tidligere.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 08:51   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å ha ting som jeg vet jeg har lyst til og som jeg kan glede meg til jeg skal gjøre. Selv om jeg ikke helt vet når jeg skal gjøre det.

Knerten har helt klart arvet min evne over å glede seg til ting langt frem i tid. Jeg elsker når han og jeg kan sitte å planlegge ting som skal skje om mange år. Vi klarer å glede oss til ting som skal skje snart også. Nå holder han nesten på å forgå for det er bare en uke igjen til vi skal til Liseberg, og når har han blitt 130 cm noe som innebærer at han kan ta Helix.

Gammel 06-05-16, 09:07   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er verdt å vente på Helix, altså.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 09:18   #26
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ingen. Jeg har gjerne planer for 1 år om gangen, men det er mest en mix av praktiske og gøyale mål. Jeg oppfatter ellers disse bucket listene som en lister over de morsomme tingene man skal gjennomføre.

Gammel 06-05-16, 09:36   #27
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ingen planlegger. Det er masse jeg vil, men det havner liksom ikke på en liste før jeg nesten har det i planen.

Det er bare reiser, forresten. Ellers er jeg ganske fornøyd sånn generelt.

Det første jeg kommer på er "rydde", men det er vel feil liste. (selv om det alltid står på lista )

Gammel 06-05-16, 12:16   #28
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Det er mange ting jeg skulle ønske jeg hadde guts og vilje til å gjennomføre, men jeg har det vel såpass greit at jeg ikke kommer til å ta de store sprangene.
På reisesida har jeg veldig mange steder på lista -og de skal gjennomføres, de fleste av dem. Det som stopper meg der, er mange barn og mangel på barnepass for minste. Hun er for liten til å være med på altfor mye foreløpig.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 12:25   #29
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg orker ikke å bruke energi på å ønske ting jeg ikke tror er mulig. Akkurat nå har jeg ikke trua på noe som helst. Dermed har jeg ikke en eneste drøm eller noe.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.