|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg har allerede gjennomført en god del av det jeg har drømt om, men bevares, det er mer som roper på meg der framme. Det meste inkluderer reise. Ikke alt er like gjennomførbart, enten av helsemessige, praktiske eller økonomiske grunner, men drømmelista ser uansett slik ut: |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listMin består vel av en stadig skiftende liste reisedestinasjoner og restauranter. Men jeg har så dårlig impulskontroll at jeg som regel får gjort unna det som til enhver tid står øverst på lista, ganske kjapt.
![]() |
#23 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listHer er jeg veldig lik -ea-, Noldus og Bluen. Jeg har ikke noe jeg føler at jeg virkelig må eller vil. Annet enn å gå flere turer i Femundsmarka, men det er også en sånn btdt siden jeg har vært der tre ganger tidligere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg liker å ha ting som jeg vet jeg har lyst til og som jeg kan glede meg til jeg skal gjøre. Selv om jeg ikke helt vet når jeg skal gjøre det.
![]() |
![]() |
#26 |
Leser
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listHar ingen.
![]() |
#27 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg er ingen planlegger. Det er masse jeg vil, men det havner liksom ikke på en liste før jeg nesten har det i planen.
![]() |
#28 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Din faktiske bucket listDet er mange ting jeg skulle ønske jeg hadde guts og vilje til å gjennomføre, men jeg har det vel såpass greit at jeg ikke kommer til å ta de store sprangene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Din faktiske bucket listJeg orker ikke å bruke energi på å ønske ting jeg ikke tror er mulig. Akkurat nå har jeg ikke trua på noe som helst. Dermed har jeg ikke en eneste drøm eller noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|