|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?Jeg synes poden er i eldste laget for Legoland. Men det er nok en medvirkende faktor at han har vært der mange ganger. Om man aldri har vært der før, så kan det vel være morsomt for voksne også.
![]() |
![]() |
#22 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?
Haha, nå er jeg spent på Bluen sitt svar. Jeg tror ikke varmt og deilig er det hun nødvendigvis jubler høyest for.
![]() |
#23 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?:hvisker: Oslo, Bluen er ikke så glad i varmen. Ergo tror jeg Danmakr passer fint.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?Min nesten fjortis vil for øvrig veldig gjerne til legoland igjen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?Vi har bestilt hus på sæby søbad, og jeg håper bassenget vil holde ungene opptatt time etter time mens jeg sitter stille og ser på.
![]() |
#26 |
Er frisk!
|
Jeg hadde en anelse om det, men jeg har frysi meg gjennom tre Danmarksferier og skal aldri på sommerferie dit igjen, så jeg bare måtte...
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Ha ha, jeg tenkte det samme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?Det ligger et feriesenter i nærheten av Kattegatsenteret. Lurer på om det er i Dayz-kjeden.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Mar 2008
Tenker likt som deg. Vi var der igjen for tre år siden. Da var eldste 8, helt OK, men jeg tenker hun ville kjedet seg litt nå som 11-åring. Det som dog hadde vært stas enda er polarekspressen.
![]() |
#35 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?Forøvrig pleier vi å ta båten til fredrikshavn og kjøre til køben for å ta ferja derfrahjem - da blir det overnatting begge veiene. Går raskere da + at vi får med oss litt deilig købenliv.
![]() |
#36 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?Jeg husket feil sted. Det stedet jeg mente heter Bønnerup Strand.
![]() |
#37 |
Medlem siden: Mar 2008
Der har jeg vært da jeg var barn. Greit sted da og fin beliggenhet. Ikke så langt til Djurs derfra.
![]() |
#39 |
--
|
Jeg leste et tips herfra ang Legoland. Vi var der da det åpnet og gikk innerst i parken og starter derfra. Funket utrolig bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
I mål
|
![]() Sv: Hvor i Danmark vil vi bo?Vi bodde på Dayz Ebeltoft i fjor. Syntes det var helt greit. Det var i tillegg et av stedene det faktisk var ledig ganske sent (vi bestilte etter at lillebror var født). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|