Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Norwegian igjen - provisjon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-16, 17:24   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norwegian igjen - provisjon

Sist jeg fløy SAS var det også tillegg for bagasje, så de beveger seg i den retningen. SAS go light, het det vel, til utlandet.

Vi har firmapolicy på å velge Norwegian så sant det går, siden det er klart billigst samlet sett. Privat har Norwegian klart flere direkteflights enn SAS, så jeg ender ofte med dem da også. Jeg foretrekker SAS, flyr ikke Ryan, og tenker at Norwegian antagelig er på linje med andre europeiske flyselskap i nedre prissjikt (men ikke så ille som spottpris). Det er vel primært fagforeningene i Norden som gjør at prosessen går langsommere i SAS, men jeg er ikke tvil om at de går i samme retning.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-16, 17:26   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I charterselskapene trodde jeg at alle, inkl pilotene, får provisjon av salget (og dermed lystig annonserer skrapelodd klokken 4 om natten).

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-16, 17:57   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Vi flyr med de som har avganger. Ryanair, Norwegian og SAS. Slik er det når man bor nær en liten flyplass. Vi reiser ikke tre timer ekstra hver vei for å komme til London en helg. Da flyr vi heller med Ryanair.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-16, 19:18   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har samme erfaring som Tallulah, på Oslo - Ålesund, Bergen, Haugesund og København. Forskjellen er sjelden stor, men stort sett en hundrelapp eller tre hver vei. Jeg flyr alltid lett og betaler ikke for sete eller bagasje, da.

Til København syns jeg ofte det er verdt å reise SAS + for tilgang til Lounge for å kunne jobbe/slappe av. Særlig ved forsinkelser. Som i dag. åflytogetendeligHalvannenTimeEtterSkjema:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.