|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Quizkampen og Yr.
![]() |
#2 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Blå: Smartpark, Mekorama (søtt lite robotspill), Adressa, Coop medlem, Outlook, Booking.com, finn.no, word.
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?[quote]selvfølgelig fargesorterer man appene sine!! Jeg har ikke tips, jeg må stadig slette blå oggrønne apper for det blir for mange av de. Men jeg kan sende deg bilde av mine.
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Coop appen er blå
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Jeg har ofte en hang til fargesortering selv, men akkurat denne skjønner jeg ikke altså. Jeg foretrekker helt klart å ha de appene jeg bruker mest på forsiden, istedet for å dekke den med blå jeg kanskje ikke bruker engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Bæret, du er bare kulest |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Lekkert. Ser hva jeg nå skal bruke dagen min på. Må prøves! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Blå: twitter, fb, yr, bankID, adressa, shazam, periscope, messenger, smartPark, My Fitnes, ColourMatch, coop, RadioPlay, TrønderTaxi er grå med blå skrift og UT på tur er ganske blå |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Grønn og fin: rfd henterdager. Drit i om du bur i Drammen eller omegn
![]() |
#15 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvilke blå og grønne apper har du som du anbefaler?Too Good to Go, forresten. Den er turkis, men fortener ein anbefaling heilt sjølv, eigentleg. Bakeri og restauranter legg ut kuponger som ein kan kjøpe for å komme innom og hente overskuddsvarer ved stengetid. Vi har ved eit par anledninger henta poser fulle av brød og boller på Brødbakerne, som vi har putta i frysen.
![]() |
![]() |
|
|