|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kan du vanlig munnplystring? | |||
| Ja, kan munnplystre |
|
138 | 92,62% |
| Nei, kan ikke munnplystre |
|
11 | 7,38% |
| Brokkoli |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Hertuginne
|
Sv: Kan du plystre?Takk skal du f... meg ha, jeg har fått sangen om Johanne som kan plystre på hjernen.
|
|
|
#22 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Kan du plystre?Jeg har bevisst unngått å lære ungene å plystre, for jeg tenker at de fint kunne ha drevet meg fullstendig til vanvidd om de hadde kunnet. Og om de ønsker å plystre finner de vel ut av hvordan de skal gjøre det selv.
|
|
|
#24 |
|
kamerat
|
Sv: Kan du plystre?Jeg kan plystre og gjør det ofte og mye. Trettenåringen har akkurat så vidt lært seg det, mens elleveåringen bare kan plystre på innpust, stakkars. Hun synes det er veldig bittert, så det er nok håp for et fullverdig liv for henne til slutt.
|
|
|
#25 |
|
Leser
|
Sv: Kan du plystre?Jeg kan plystre. Bruker det til å plystre etter mannen - han er dog veldig lite inbilsk, så som regel blir jeg overhørt. *sukk* Vet ikke om de andre i familien kan det?
|
|
|
#26 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kan du plystre?Alle fire i familien kan plystre. Knøtteliten bare på innoverpust, tror jeg.
|
|
|
#27 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan du plystre?Eg er ein habil, dyktig plystrer. Skarp tone og vibrering ved behov.
|
|
|
|
#28 |
|
can-jur
|
Sv: Kan du plystre?Kan plystre ja. Alle barna også.
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Kan du plystre?Jeg kan kun plystre på innoverpust.
|
|
|
#31 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan du plystre?Jeg kan plystre melodier, men jeg klarer ikke sånn "signaliseringsplystring" hvor man har fingre i munnen, det har jeg aldri fått til.
|
|
|
#33 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Sv: Kan du plystre?Vi kan plystre alle sammen, men det viser seg at jentungen bare kan plystre en og samme lyd. Vi andre kan plystre sanger, i varierende kvalitet. Jeg er nest-best, men allikevel den som plystrer mest. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Kan du plystre?Litt usikker på om snuppa kan plystre. Pompen, far og jeg kan. Vi kan plystre melodier også. Pompen er faktisk ganske flink. Jeg ble bedre på utoverplystring etter at jeg tok opp trompetspillingen igjen. Før var jeg best på innoverplystring.
|
|
|
#36 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Kan du plystre?Jeg kan lage plystrelyder, men har tynne lepper og er ikke særlig god på å plystre melodier. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kan du plystre?
Sønnen min hadde et godt poeng: "Mamma, jeg kjenner deg, dersom jeg plystrer kommer du bare til å be meg være stille"
|
|
|
#38 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Kan du plystre?Jeg kan plystre bare med munnen og med fingre. "Signalplystring" har jeg vel brukt mer enn melodiplystring ja. Alle i familien kan plystre, men bare jeg med fingre også.
|
|
|
#40 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kan du plystre?
Nøyaktig det, faktisk. Folk som plystrer melodier burde jo vært internert på tvangsavvenning (og ja, jeg kan det selv uten å være særlig god), men fingerplystring er jeg ordentlig misunnelig på når jeg er på konserter og festival eller bare hadde hatt lyst til å tøffe meg.
|
![]() |
|
|