|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Leser
|
![]() Sv: En sommer preget av vold og terror - hvordan påvirker det deg?Prøver å ikke la det affektere meg personlig i forhold til reiser etc. Minner meg selv om at vi som var på ferie i Norge i år, holdt på å komme i to frontkrasjer (noen som kjørte forbi syklister for nært en sving, slik at da vi rundet svingen måtte mannen min stå på bremsen. Riktignok hadde vi 50 km i timen, men dog.)
![]() |
#22 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: En sommer preget av vold og terror - hvordan påvirker det deg?Jeg prøver å ikke lese for mye om det, men det går fortsatt inn på meg. Jeg begynner fort å tenke på hvordan det oppleves for de som er midt oppi det, og det er jo ikke noe særlig.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En sommer preget av vold og terror - hvordan påvirker det deg?
Vi ender nok opp med å dra så sant jeg får fri og det blir sikkert greit, men jeg tenker vi nok unngår undergrunnen så langt det lar seg gjøre.
![]() |
#24 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En sommer preget av vold og terror - hvordan påvirker det deg?Jeg velger det mer og mer bort, fordi jeg blir redd, lei meg og bekymret. Jeg må skåne meg selv selv om jeg synes det er feigt av meg. Jeg merker at jeg er mer redd en tidligere og at påvirker meg negativt. Jeg bekymrer meg mye for hvordan fremtiden til barna blir blant annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|