|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
15-08-16, 09:35 | #22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstJeg har ikke lest alle svar, men min sønn har alltid vært en mester å sove på fly. Når flyet tar av så er det en durelyd som er ganske søvndyssende. Han er og har alltid vært grei å få vekket etterpå så det har alltid vært greit at han har sovet. Han har alltid hatt med seg pute. |
15-08-16, 09:45 | #23 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstGod tur i kveld!
15-08-16, 10:08 | #24 |
Dårlig husmor
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstVi har tatt kveldsfly noen ganger med små barn. Aldri hatt med film, men tegnesaker og litt smågodt, som rosiner eller kjeks. Det går ofte bedre enn du tror. Spenningen med å reise er viktig. Og sen middag er et godt tips. |
15-08-16, 10:20 | #25 |
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstVurder om du skal ta med smågodt og annet søtt om barna litt blir hypre av det. Jeg har sett litt for mange sukkerhøye barn på fly, men de har nok muligens fått litt mengde. |
15-08-16, 10:27 | #26 |
Personlig pessimist
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstDet der med sukkerhøye barn er vel en forsknings-avlivet myte? Jeg tror heller de er overtrøtte.
15-08-16, 10:28 | #27 |
Dårlig husmor
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstMine barn kan bli hypre av god stemning, men jeg har aldri opplevd at maten spiller noen rolle. Jeg anbefaler heller ikke snop, men rosiner eller annen "plukkemat" fordi det pleide å holde mine ganske opptatt da de var små. |
15-08-16, 10:32 | #28 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
|
Re: Reise med små barn - sen ankomstLurt å ha noe å tygge på/svelge hvis man er plaget av ørevondt nårflyet tar av/lander. Vi flyr ikke så ofte, og dessverre glemmer jeg fra gang til gang at datteren får vondt i ørene |
15-08-16, 10:42 | #29 |
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstMin ble hyper av å drikke tre glass eplejuice, de gangen han har gjort det. Han har alltid vært veldig grei å fly med, men de to gangene han har drukket for mye eplejuice så ble han hyper. Han har aldri drukket eller spist mye sukker (han liker ikke godteri). Den ene gangen løp han 26 ganger i motsatt retning å slike rullebånd som de har på Frankfurt flyplass ¨som man kan gå på om man har hastverk. Det var sent og ikke noen som gikk der så det var bare å la ham løpe. |
15-08-16, 10:57 | #30 |
Personlig pessimist
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomsthttp://jama.jamanetwork.com/article....ticleid=391812
15-08-16, 11:04 | #31 |
finner ut av mye
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstTakk for alle tips!
15-08-16, 11:09 | #32 |
heimføing
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstBare du ikke lar dem hoppe i setet mens de slår de der metalldelene i sikkerhetsbeltet mot hverandre, som jeg opplevde da jeg kom fra ferie. Syns det var rart at ikke kabinpersonalet snakket til dem, men de var for opptatt med salgsvogna si. |
15-08-16, 11:11 | #33 |
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstDet er mulig det bare var troen, hvem vet, eller så er Herremannen unntaket. En gang var tre leger, som kjenner Herremannen godt med, og alle bare humret når de så ham. |
15-08-16, 11:15 | #34 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstGod tur, dette går sikkert bra!
16-08-16, 00:05 | #35 |
Medlem siden: Mar 2008
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstNå lander dere snart. Håper reisen har gått fort og at jentene sovnet underveis så du fikk slappet av. Kos dere masse i morgen!
16-08-16, 00:12 | #36 |
Introvert textrovert
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomst
Jeg s et tv program om dette også.
16-08-16, 17:28 | #37 |
finner ut av mye
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstTakk alle!
16-08-16, 21:52 | #38 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
|
Sv: Reise med små barn - sen ankomstSå bra!