![]() |
#21 |
flisespikker
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloJeg har også hørt det ryktet, men har til gode å finne krypet enda.
![]() |
#22 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloPå Aker brygge er det mye Tentacool, Psyduck, Magicarp, Goldeen, Jinx og selvsagt Spearows og Pidgeys og Ratatas og Zubats.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloBåde Aker brygge og Frognerparken er veldig bra. På skikkelige regnværsdager er det også fascinerende mange spillere på 11 eller 12-trikken,fordi den kjører si sakte og forbi veldig mange pokestop.
![]() |
![]() |
#26 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloTjuvholmen er veldig hyggelig, bedre enn Frogner syns vi.
![]() |
#28 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloDet sitter masse pokemonere i Ruinparken i gamlebyen. Hele tiden og alltid. Hvorfor de er så stedfaste vet jeg ikke. Men den parken er jo ganske liten.
![]() |
![]() |
#29 |
Klar
|
![]() Sv: Pokémon Go i Oslo
Jeg mener å ha hørt at man der har tilgang til tre pokestops samtidig, og at det veldig ofte er lures på disse, så da trenger man nesten ikke å bevege seg rundt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloJeg anbefaler både Aker brygge og Frognerparken, de har jo forskjellige Pokémons på disse stedene.
![]() |
#31 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloFrognerparken er genialt for da kan barna løpe fritt rundt ved Monolitten. Slipper dem ikke løs alene på Tjuvholmen/Aker Brygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloJeg troooor det er noe spennende å hente ved de blanke statuene ved kirken (i Lillestrøm altså) det har ihvertfall stått folk der 24/7 ca siden Pokémon GO ble lansert har jeg inntrykk av.
![]() |
#33 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokémon Go i OsloMr mime er litt over alt , fant en i strømmen i går og på Majorstua i dag . Mistet en lickitung i Frognerparken i dag , men fant mange drowzeers , Oddish , charmanders . Blastoise ble tatt på Haugenstua , nindorans overalt ,ponyata har jeg bare fått i egg , gasslykter er overalt . Exeggcute tok vi ved steinbruvann .jinx er i Frognerparken, porygon i Strandgata på Hamar , Kabuto på øvre Fossum gård samme med scyther . Har 95 ulike nesten utelukkende ved å lufte bikkja lokalt . Men vært to ganger i Frognerparken og en rask tur i botanisk hage . |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokémon Go i OsloHeldiggris. Hos meg går det i Drowzee, Magickarp, diverse åmer og Psyduck mer eller mindre. Må komme meg til Oslo.
![]() |
#35 |
intro
|
![]() Sv: Pokémon Go i OsloEr det noen som vet hvor det er enkelt å finne Mr. Mime? Jeg klarte å slette den vi tok i går, og guttungen kommer til å lynsje meg.
![]() |
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, det var bare generelt til alle, ikke bare til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pokémon Go i OsloLure kan du kun bruke på pokestops men incense kan du bruke der du vil. Den er det kun du som skjer men lure ser alle.
![]() |
![]() |
#40 |
Glamorøs
|
![]() |
|
|