|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
saftig
|
Sv: Man vet man er enebarn når...
Jeg blir like snurt hver gang helten gjør det der. Og helten blir like overrasket hver gang.
|
|
|
#22 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Man vet man er enebarn når...Storesøstra mi pleide å gjemme unna litt av godteriet sitt, sånn at hun kunne hente det frem igjen når jeg hadde spist opp mitt... |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Man vet man er enebarn når...Jeg har flere søsken, og det var slik det var, ja. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Man vet man er enebarn når...Det skal han ha, mannen, han har lært å dele, altså, så når han deler ostepopposen på en lørdagkveld, så finner han fram to skåler, og så veier han innholdet så alt blir nøye likt - noe har han fått igjen for oppveksten med lillesøster.
|
|
|
#25 |
|
Tankefull
|
Sv: Man vet man er enebarn når...Vi har det skkuratt på samme måte her. Jeg er enebarn, og deler nå opp i posjonsskåler hver gang vi skal ha chips eller annen godis. Eller i værste fall kjøper jeg ostepop, og får ha den helt for megselv.
|
|
|
#26 |
|
Peppy!
|
Heh. Vi var tre barn i familien, og pappa var en smarting. Han lot søsteren min helle brus i de tre glassene, og da fikk hun velge glass sist. Det finnes ikke det desilitermål i verden som måler mengden mer nøyaktig enn hva min søster tar på øyemål. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Enebarnmannen min gjør som din mann. Jeg gjør som deg.
Mamma fordelte til meg og Broder'n, han ble alltid sugen på mitt etter å ha tømt sitt fort. Det hendte han fikk litt også. Av dumme storesøsteren.
Min mann også. Jeg har begynt å fordele i skåler til oss, hvis jeg ønsker meg mer enn to flak. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Tankefull
|
Sv: Man vet man er enebarn når...Også gjemmer jeg gode sjokoladebiter i grønnsaksskuffen slik at ingen av "oppvokst med søsken"-egoistene skal finne dem.
|
|
|
#29 |
|
Tankefull
|
Sv: Man vet man er enebarn når...Når jeg skrev dette kom jeg på det nye gjemmestedet! I skapet med oppvaskemidler! Nei, det er litt risky. Hender de vasker...
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08. Sist redigert av Blåbær : 17-09-16 kl 23:57. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Man vet man er enebarn når...Jeg har sjokoladen min i grønnsaksskuffen.
|
![]() |
|
|