|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At en fe kom med all verdens motivasjon og gode litteratursøkeord til masteren. Må finne litteratur om et bestemt emne og jeg greier ikke grave opp noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At denne forkjølelsen bare sa poff og ble borte. Det er bare et par uker siden forrige runde (herlighet som jeg har mast om forkjølelse den siste tiden) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At jeg kunne slettet Battlestar Galactica fra hukommelsen min sånn at jeg kunne se den en gang til for første gang.
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama Sist redigert av Albertine : 17-09-16 kl 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At vesla ble frisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At mannen hadde funnet seg en jobb han trives og blomstrer i.
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
Det.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Fjortisen som strålte over at han har bursdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Snøavhengig
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Idag hadde jeg blitt glad om magen min begynte å oppføre seg igjen etter en runde med omgangssyke for et par uker siden. Jeg blir stadig dårlig i magen igjen og idag skal jeg kjøre langt i bil.
![]() |
#13 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At det er litt varmt når jeg går av flyet i Barcelona. Det er iskaldt på flyet her. Så blir jeg garantert glad for en liten tapaslunsj om en liten stund
![]() |
#14 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Jeg ville også blitt glad om det går bra med Macen min selv om jeg sølte cola zero på den før i dag. Det ser ut som det går bra da. Jeg bruker den nå. Merker ikke noe av det faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Jeg ønsker meg lottorekka jeg og, men når svigerfar, den ene broren til mannen og pappaen min har dratt inn milloner der så er vel lykken for familiene våre brukt opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
For min del må gjerne pappa vinne, jeg er helt sikker på at det kommer til å dryppe litt på meg også da.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At noen frivillig laget middag til meg
![]() |
#18 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Jeg hadde vært veldig glad om jeg hadde vært i Norge nå, og jeg kommer til å være hoppende glad når jeg sitter på flyet i morgen kveld.
![]() |
#19 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?At snart treåringen begynte å sove hele natten i sengen sin sånn litt over tid så jeg hadde blitt litt uthvilt.
![]() |
#20 |
![]() Sv: Hva ville gjort deg glad i dag?Macen er fremdeles ikke død, ingen trege taster. Jeg satser på at jeg hadde veldig flaks. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|