|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2016
Det å grue seg litt til julafta fordi eg ikkje aner korleis eg skal organisere den første jula som separert?
|
|
|
|
#3 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Juletråden 2016I år SKAL jeg få kjøpt Star Wars julepynt! Jeg kommer alltid på det i midten av desember og da rekker jeg ikke kjøpe på nett.
|
|
|
#4 |
|
Kakemonster
|
Sv: Juletråden 2016Vi har en veldig travel desember foran oss, så jeg noterer meg den ideen til et annet år, Blå!
|
|
|
|
#5 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Juletråden 2016Jul ja! Jeg har faktiusk kjøpt noen gaver. Til to av ungene mine, og en nevø, pluss noe til niesen min. Og fedrene våre! Godt i rute altså!
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2016Vi har ikke gjort annet enn å snakke om hva barna skal få i julegave samt qat jeg har kjøpt noen nye pepperkakeformer på Ebay. Vi er som vanlig hos oss selv. Det er mulig vi feirer bare oss i år siden min familie var her i fjor så da regner jeg med at broren min feirer med samboeren sin i år. Hva Mamma gjør vet jeg ennå ikke.
|
|
|
#8 |
|
Link? Hva er det? Jeg er ny med puslespillfrelst barn.
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 21-09-16 kl 15:22. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Bestilte fra Amazon. Baymax er han store, hvite fra Big Hero 6.
|
|
|
|
#10 |
|
TittelTøs
|
Sv: Juletråden 2016Det var på høy tid med en juletråd. Det er tross alt bare 13 onsdager igjen til jul.
|
|
|
#11 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Juletråden 2016Jul
|
|
|
#12 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Juletråden 2016Jul
|
|
|
|
#14 |
|
Sv: Juletråden 2016Vi skal også feire hjemme i år med mine foreldre. Det blir topp!
|
|
|
#15 |
|
Glamorøs
|
Sv: Juletråden 2016I fjor spedde jeg på egene aktiviteter med forskerfabrikken sin kalender, men Hiawata på 12 er litt for gammel for den nå. Finnes det andre liknende ting, som kan være morsom å gjøre sammen?
|
|
|
#16 |
|
Textrovert
|
Sv: Juletråden 2016Jeg er litt blæh når det gjelder jula i år. Vi bruker å reise til svigerfamilien i England annerhver jul, og annenhver jul jobber vi, og tar oss ikke fri. I år er det englandsjul, men jeg får kanskje ikke fri. Det beste jeg kan håpe på er at jeg kan ta hjemmekontor og jobber derfra. Og det er ikke noe alternativ å ha hjemmejul, for svigermor har blitt syk, så det blir helt feil å plutselig ikke reise dit.
|
|
|
#17 |
|
Superbasinella
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Juletråden 2016Ingen gaver kjøpt inn. Mulig vi stikker til varmere strøk i jula.
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2016Jeg har kjøpt tre julegaver, men bortsett fra det har jeg ikke gjort noe. Tenker jeg starter sånn i midten av oktober en gang, men juleinspirasjon er aldri feil |
|
|
|
|
|
#20 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2016Jeg har nok en gang planlagt å komme supertidlig i gang med julegaver, men så langt ligger jeg skikkelig dårlig an. |
|
|
|
![]() |
|
|