|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Jeg bruker Kiwi sin. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Audacious
|
Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Jeg bruker Trello, for den kan jeg bruke både til handlelister, pakkelister, huske-å-gjøre-lister osv. Den kan brukes av flere, og brukes både på web fra pc og på app på mobilen.
|
|
|
#3 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?
Eg og.
|
|
|
|
#5 |
|
koko
|
Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Har blitt anbefalt WorkFlowy av en "ekspert". Har lastet ned appen, men ikke kommet i gang med å bruke den enda.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi bruker også Keep, den funker fint fra pc, telefon og ymse brett. Mannen har Android og jeg har idingser, og den fungerer bra for begge. Deler lister, både vanlige mathandlelister og andre ting som skal kjøpes. Vi har ikke så mange lister da, så vi trenger ikke noe avansert.
|
|
|
|
#7 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi har brukt keep, og det har vært mye frustrasjon, og plutselig ble hele lista slettet i affekt hos gubben.
|
|
|
#8 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi bruker AnyList og er kjempefornøyd med den. Ser ut til st den har mye av de samme funksjonene som my grocery list, som flere her nevner.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste handlelisteappen som kan redigeres av flere?Vi bruker Wunderlist, og er veldig fornøyd med den.
|
![]() |
|
|