|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Hvor fort forventer du deg svar på diverse?Jeg ser litt an når det gjelder det meste. Stort sett er det en grunn hvis jeg ikke får svar, tenker jeg. Men hvis det er personer som pleier å svare veldig raskt, så lurer jeg jo litt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Sv: Hvor fort forventer du deg svar på diverse?Det kommer an på hva det gjelder. Jeg er stort sett pålogget, og svarer stort sett raskt. Om jeg ikke tar telefonen eller svarer på sms med det samme, er jeg som regel på trening.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor fort forventer du deg svar på diverse?Jeg forventer raskt svar på mail, men jeg vet at jeg kanskje er litt i kjappeste laget selv på å svare. Og jeg kan ikke forvente like raskt svar fra andre. Men innen et døgn synes jeg må gå ann. På sms fra folk jeg kjenner godt forventer jeg raskt svar. Som i løpet av en time. Jeg har kanskje litt mer tålmodighet med chatten på FB, men det kommer an på hvem det er. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor fort forventer du deg svar på diverse?Har vært 4 uker uten min vanlige telefon (knuste den så det glitret i glass i mils omkrets) og har dermed fått avvenning fra det meste av SoMe.
|
|
|
#5 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor fort forventer du deg svar på diverse?
Det kommer helt an på hva det gjelder. Er det jobbrelatert venter jeg tilbakemelding i løpet av kort tid. De må gjerne bare svare at "jeg sitter i heldagsmøte og tar kontakt i morgen". Hvis jeg skriver at det haster venter jeg å høre tilbake i løpet av et par timer, om så bare at en kollega sier at "dette kan jeg ikke svare på nå, du må spørre en annen".
|
![]() |
|
|