|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg med firehundreogåttitotusen tomme babymatglass?
Du vet at andre type glass kam brukes og, rødbeter, sylteagurk, oliven osv? Det er mer betegnelsen. Hørt problemstillingen før.
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg rekker ikke dra til sentrum i morgen, skal du dit mandag, tirsdag eller onsdag også?
![]() |
![]() |
#23 |
|
Jepp, mandag og onsdag i hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med firehundreogåttitotusen tomme babymatglass?Kult. Da skal jeg høre hva han trenger og sende deg en pm.
![]() |
![]() |
#25 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Hva gjør jeg med firehundreogåttitotusen tomme babymatglass?Du gir dem til min svigermor som sparer på alt som "sikkert kan brukes til å lage noe fint av" (og prøver å gi det videre til meg med jevne mellomrom). |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med firehundreogåttitotusen tomme babymatglass?Jeg har for øvrig hatt mine stående på ei åpen hylle på kjøkkenet i to år. Ga de fleste til barnehagen før lyktefesten.
![]() |
![]() |
#28 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Kanskje hakket bedre enn at du lager julegave til mannen av dem?
![]() |
#29 |
|
Egentlig burde jeg ha laget et skrue-, mutter- og spikersorteringssystem til ham. Da hadde jeg sikkert fått brukt 78 %. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gjør jeg med firehundreogåttitotusen tomme babymatglass?Dette er visst en populær måte å bli kvitt glassene på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med firehundreogåttitotusen tomme babymatglass?Jeg samler tomme glass hele året og får aldri nok sånne i babymatstørrelse. Fyller dem med årets spiselige julegaver - urtesalt, tørket sopp, krydderblandinger, karameller, tørkede epler.. you name it. Også bruker vi dem til diverse hobbyprosjekter og sorteringsgreier. Perler var lurt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva gjør jeg med firehundreogåttitotusen tomme babymatglass?Er de blitt bedre med årene? For de vi hadde var ikke egnet til syltetøyglass. Lokkene satt ikke skikkelig på.
![]() |
#33 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#34 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør jeg med firehundreogåttitotusen tomme babymatglass?De kan ikke brukes til konservering, de lekker luft. Dermed utgår syltetøy, hvis det ikke er av den frosne varianten, og jeg unngår dem generelt til mat etter å ha fått ødelagt forskjellige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|