Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Stroppetopper/sommertopper for damer med store pupper - løp og kjøp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-07, 17:32   #21
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stroppetopper/sommertopper for damer med store pupper - løp og kjøp!

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Er du sikker på at du virkelig har en c-cup, da? Den vanligste feilen folk gjør er å ha for liten cup - og kompensere med for stort mål rundt brystet.

Ja, det er mange som gjør den feilen.

HH: Jeg har 80DD, tror nok du burde gå til en proff og få noen mål ja!

Stilige topper forresten!

Gammel 01-07-07, 17:35   #22
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Hva tilsvarer en norsk 75 D?

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 18:25   #23
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Hva tilsvarer en norsk 75 D?

34D

Gammel 01-07-07, 18:50   #24
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

34D

Wow! Takk!

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 00:56   #25
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

HH: Jeg har 80DD, tror nok du burde gå til en proff og få noen mål ja!

Jasså, du driver og kikker på puppa mine?

Da får jeg vel bare ta meg en Oslotur da.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 01:28   #26
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

........

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 01:32   #27
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Dette er for store pupper, men den største størrelsen er vel bare en "normal" størrelse for kroppen? Eller? Noen som vet hva den største størrelsen deres tilsvarer? Altså ikke cup størrelse men på selve klesplagget.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 11:07   #28
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Til dere som er usikker på størrelse. Her er en link:http://www.brabras.uk.com/fitting.htm

En god bh, med bøyler skal sitte inntil brystet foran. om den buler fremover er cuppen for liten.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-07, 15:08   #29
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Måling med cm-bånd gir bare ikke altid riktig størrelse, er min erfaring. Ifølge cm-båndet burde jeg bruke en str. 85/90 C, men tar jeg på meg en BH i denne størrelse blir det bare helt grotesk. 80D/DD passer til gengæld perfekt i de fleste merker .

Gammel 02-07-07, 19:37   #30
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Til dere som er usikker på størrelse. Her er en link:http://www.brabras.uk.com/fitting.htm

En god bh, med bøyler skal sitte inntil brystet foran. om den buler fremover er cuppen for liten.

Jeg tror rett og slett at jeg er dum. Da får jeg det til at jeg skal ha eng. str. 40 AA

Gammel 02-07-07, 21:27   #31
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

MR: Tror jeg får møte deg i Oslo på en BH-date.

Gammel 02-07-07, 22:24   #32
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, Bravissimo er paradis for oss med store pupper! Var i en av butikkene i London, og snakk om service! Jeg som har gått med 85 F-bh fikk vite at jeg var en 70GG.... Helt fantastisk å kunne kjøpe topper med innebygd bh. Jeg er blant dem som synes at topper med bh under sjelden er fint, og særlig ikke når man må ha brede stropper.

Tror den butikken er det eneste jeg kommer til å savne når jeg tar brystreduksjon .

Gammel 02-07-07, 22:26   #33
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

MR: Tror jeg får møte deg i Oslo på en BH-date.

Jeg trenger en ny selv, så det kan vi godt!

Gammel 02-07-07, 23:09   #34
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LaLina i Ullevålsveien er også veldig dyktige på veiledning på BH.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 21:28   #35
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bravissimo har MYE fint. Har ikke handlet på nett, men har en kollega somh ar gjort det flere ganger og har bare positivt å si om det. Jeg var innom butikken ved Covent Garden i London i fjor og fikk kjempegod hjelp der.

Sånn ellers anbefaler jeg La Senza-butikkene for dere som trenger bh'er med større cup. De har i alle fall DD-cup og jeg tror jeg har funnet bh'er med E-cup der.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 22:37   #36
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

HH: Jeg har 80DD...

..sa jeg og kom i dag hjem med en som er 75 F.
Den satt litt bedre.

Gammel 05-07-07, 22:40   #37
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

..sa jeg og kom i dag hjem med en som er 75 F.
Den satt litt bedre.

Reiste du uten meg

F? Nei, da tror jeg i hvert fall jeg kan melde meg ut av sammenligningen. Jeg måler jo meg selv til AA så

Gammel 05-07-07, 22:43   #38
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Reiste du uten meg

F? Nei, da tror jeg i hvert fall jeg kan melde meg ut av sammenligningen. Jeg måler jo meg selv til AA så

Jeg skal bli med deg også. Trenger minst EN til i riktig str.

Gammel 05-07-07, 22:58   #39
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

It's a bra-date

Gammel 07-07-07, 22:21   #40
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag kom denne, kjempefin. Hadde jeg prøvd den i butikk hadde jeg muligens gått opp en størrelse i cup, men du verden det er en av de best passende toppene jeg har eid!
Den har faktisk en innsydd push-up eller plunge-bh i samme stoff under - løs liksom men festet i toppen i sidene og hekter bak under stoffet.

Ganske vid i livet egentlig, hvertfall i min størrelse (85e) så her er det litt plass

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:41.