|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: To måneders ventetid hos fastlegenIkke akseptabelt, nei. Det burde ikke gå an. Jeg antar det er vanskelig å få akutt-time også? Personlig velger jeg gjerne utenlandske leger om jeg kan. Folk er så rasistiske, så de har som oftest minst folk på listen og dermed får man vanlige timer på under en uke. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Djevelsk
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To måneders ventetid hos fastlegenHos legen min kan det også være lang vente tid, men er det akutt kommer jeg som regel inn til han samme dag, ev en tredje ny lege på legesenteret.
|
|
|
#3 |
|
Naiv og Super
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To måneders ventetid hos fastlegen2 måneders ventetid hadde jeg ikke akseptert. Det finnes flere flinke leger der ute!
|
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To måneders ventetid hos fastlegenBytt lege. Hadde aldri gått til en som ikke har tid til pasientene sine. Trodde det skulle være maks 3 ukers ventetid på ting som ikke hastet jeg. Hos vår fastlege får vi time etter 1-2 uker om det kun er kontroller og ikke noe hast. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To måneders ventetid hos fastlegen
Hehe, bare ca 100 mil å reise det...!
|
|
|
#8 |
|
Pirkete
![]() ![]() |
Sv: To måneders ventetid hos fastlegenTo måneder er for lenge! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Walking in the air
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: To måneders ventetid hos fastlegenSånn er det hos min fastlege også.
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Sv: To måneders ventetid hos fastlegenJeg har ingen tro på fastlegeordningen. Stikk i strid mot mine egne prinsipper har jeg (sammen med mann og barn) flyttet over til et privat legesenter. Der får vi så og si alltid time på dagen, og de er ganske presise med tanke på tidsskjema.
|
|
|
#11 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: To måneders ventetid hos fastlegenJeg synes det er altfor lenge. 2-3 uker synes jeg er maks av hva som er akseptabelt.
|
|
|
#12 |
|
I mål
|
Sv: To måneders ventetid hos fastlegenDet er rundt 1 måned ventetid hos min fastlege også, med mindre det er noe alvorlig. Er det noe som haster, får man enten en hastetime (2 dager frem i tid eller noe), eller man får hos turnuslegen. Jeg synes ikke det er akseptabelt, jeg liker henne bare altfor godt til å bytte. Det er jeg tydeligvis ikke alene om. |
|
|
|
![]() |
|
|