|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunder
Vet du noe jeg ikke vet? Ellers unødvendige kommentarer.
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2017
![]() |
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderOm noen i fremtiden som ønsker å gjøre det samme, er måten de har fått 2 elever så langt, å ta kontakt med skoler i nærområde og høre om de kan sette opp lapper og høre om det er mulig å få epostadresser til foreldre. Alle skolene sier ja til lapper, men bare 1 lærer på den éne skolen har gitt epostadresser. 2 av foreldrene i denne éne klassen har hittil tatt kontakt for å få hjelp. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunder
Så en lærer har gitt deg/dere epostadresse til foreldrene/elever for at det skal sendes markedsføring dit? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Ad astra
|
Denne reagerte jeg også på. Høres helt merkelig ut, vi (og det er langt over grunnskolenivå) ville aldri levert ut epostadresser til studenter til en slik forespørsel (neppe til noen type forespørsel forsåvidt...). Jeg hadde blitt møkksur dersom skolen til ungene våre hadde delt ut kontaktinfo når det gjelder slike ting. Infomateriell til foreldre om Røde kors leksehjelp (har en kollega som driver slik leksehjelp), er greit, men utdeling av kontaktinfo kan jeg ikke tenke meg er lov.
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderKan anbefale leksehjelpen til Røde Kors! Gratisalternativ. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderPå Deichmanske kan man også få leksehjelp. Hver onsdag på hovedbiblioteket. Tror det er i hovedsak matte og/eller realfag.
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderEllers kan jeg tilføye at jeg er fri for popkorn, men har marsipankake. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderEnig med Høst, det er helt utenkelig å pushe noe annet enn gratistjenester til elevene.
|
|
|
#11 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderEr det på tide å fjase ut denne tråden kanskje?
|
|
|
#12 |
|
koko
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderFjernbaking, hvilken pris skal man legge seg på? 15 kr for kanelknuter og 20 kr brødet?
|
|
|
#13 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderJeg kan melde meg med en gang til å abbonere på brød
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Librocubicularist
|
Det finst allereie.
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderSlutt å nevne bakverk, hvertfall! *sulten*
|
|
|
|
#16 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderKaffe, da Niobe, kaffe er godt, og te og Pepsi max!!
|
|
|
#17 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderVi har både muffins og brownie her fordi vi har bursdagsbarn idag!
|
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderJeg har iskaffe og vestlandslefse. Vel er det gratis leksehjelp her på bruket, men vi mangler en skikkelig kaffebar.
|
|
|
|
#19 |
|
Ad astra
|
Null leksehjelp lokalt i regi av oss, men kaffebar har vi! SKikkelig også!
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Ønsker å bli privatunderviser i matematikk (fjernundervisning). Hvordan få kunderIkke snakk om bakverk! Jeg har såååå lyst på kanelbolle, skolebrød, wienerbrød og alt i samma gata... Sjokolade frister ikke. :sutre:
|
![]() |
|
|