|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fortynnet
|
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniNei, dameblader er irriterende og fulle av dobbeltmoral. Jeg bestilte tre Henne-blader (kun for å få miniparfymen Flowerbomb), og der undrer jeg meg stadig over sammenblandingen mote/hud/hår/interiør og krig/voldtekt/elendighet. Det virker veldig påklistret, som et slags alibi for alt det mer "selvopptatte" stoffet... |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ekvilist
|
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniJeg abbonerer på KK, men må si meg enig i kritikken som kommer fram her. Flott at mail er avsendt. For øvrig synes jeg dette gjelder de fleste kvinneblader (inkludert Norsk Ukeblad og den sjangeren). Man får ikke tak i blader som ikke har minst en artikkel (eller en reklame som faktisk ser ut som en artikkel) som omhandler temaet. Artiklene tar også utgangspunkt i at alle trenger å gå ned 5 kg til bikinisesongen. Ja, 5 kg - ikke 10 eller 30. Eller ingenting. Egentlig burde det blitt startet en storstilt boikott hvor man dropper å kjøpe ukeblader med ordet "slank" på forsiden.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikini
Jeg kjøpte også Kamille denne uken pga bikini reportasjen og ble positivt overrasket!
|
|
|
#24 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniJeg abonnerer på Kamille, og kan anbefale det på det aller varmeste. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Textrovert
|
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniDette var egentlig god lesing. Jeg trodde jeg var et overfølsomt persilleblad siden jeg alltid får lyst til å grine etter å ha lest et slikt blad. Filosofien om at "du visste kanskje ikke at du var stygg, men SLIK kan vi hjelpe deg" treffer i alle fall meg - og det hardt.
|
|
|
#26 |
|
ctrl+z
|
Kan du?
|
|
|
#28 |
|
Erfaren nok
|
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniJeg laget jo en tråd om KK før en gang.. ang størrelser
|
|
|
#29 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Erfaren nok
|
Nja.. men jeg tenker iallefall sånn at er man en S så ligger man vel på rundt 36.. mens en M er rundt 38-40. En L er for meg 42-44..
|
|
|
#32 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har linbukse i Vila i XL iallefall. Den er forøvrig litt stor.
|
|
|
#33 |
|
Fortynnet
|
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniOk, jeg har ikke noen bukser fra Vila når jeg tenker meg om, men jeg har en kjole og noen jakker i L og XL, som jeg syns virker små i størrelsen. Men det kan sikkert variere innenfor samme butikk også. Jeg har ihvertfall klær som passer i et spenn fra 36 til 42, fra S til XL. Og det er ikek sånn at jeg er veldig stor ett sted og liten andre steder... |
|
|
|
|
|
#34 |
|
intro
|
Vila er jo dansk og pleier etter min erfaring å være litt stort i størrelsen.
|
|
|
|
#35 |
|
er her
|
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniKK er et møkkablad, kjøper det ikke (lenger).
Dette er faktisk ganske utrolig, altså at størrelsene varierer så mye.
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Me too! Har abonnert halvannet år, og det er verdt pengene selv om det er svindyrt å få bladet flybåret hit. Virkelig bra blad, og det ble enda bedre etter at de fikk ny sjefredaktør (Gjyri Helen Werp) for en stund siden.
|
|
|
#37 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er egentlig det som irriterer meg. At de må "smøre inn" litt tragedier i en sammenheng hvor det ikke passer. Jeg føler meg uvel av å lese om moter, sminke, kropp og så liksom lese litt om voldtektsofre i ett-eller-annet-u-land, og tenke "huff", mens jeg sjekker prisen på den fine jakka på side 30. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Ekvilist
|
Sv: KK: Flott på stranda. Slik velger du riktig bikiniJeg er faktisk litt uenig i dette med sammenblandingen av artikler jeg. Ønsker vi helt "blonde" kvinnemagasiner, som kun tar for seg mote, kropp og slanking? Jeg synes flere av kvinnebladene har hatt interessante serieartikler som jeg faktisk har lært noe av. Reagerer dere på samme måte når det i aviser skrives gladhistorier og historier om tragedier om hverandre?
|
|
|
#39 |
|
ctrl+z
|
Her er jeg helt motsatt. Jeg blar kjapt over alt av mote, sko, livsstilsendringer etc. Jeg vil ha gode reportasjer om interessante tema.
|
|
|
#40 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her
|