|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Hvordan spiser du kanelboller? | |||
| Spiser tvers gjennom som en vanlig bolle. |
|
29 | 17,16% |
| Spiser den i spiral. |
|
131 | 77,51% |
| Annet, spesifiser i tråden. |
|
8 | 4,73% |
| Brokkoli (eller kanelbolle) |
|
1 | 0,59% |
| Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Spiral. Og jeg biter ikke i den, jeg plukker biter av den som jeg putter i munnen. Fra ytterst i spiralen og innover.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Spiral! Bortsett fra når det er så mye og flytende melis at det er uhensiktsmessig, men det føles helt feil.
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Nå har jeg ikke spist kanelboller på mange år, men jeg pleide å variere litt. Noen ganger tvers over, andre ganger i spiral, og noen ganger begge deler. :inkonsekvent:
|
|
|
#5 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?
Dette er metoder godkjent av spisekontrollen og, lovlydig som jeg er, metodene jeg holder meg til også. Noe annet skulle virkelig ta seg ut.
Er du gal? Det er IKKE på noen måte en vanlig bolle. Det er nesten så jeg må revurdere om jeg skal holde zombiene unna bilen din. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er notert, skulle vi komme over kanelsnurrer midt i zombieapokalypsen lover jeg å spise dem i spiral.
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
|
|
#8 |
|
Det kan alltid bli verre.
Hvor: Akershus
|
|
|
#9 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Kanelsnurrer spises i spiral. Mitt forsøk på knuter ble særdeles mislykket - de brettet seg ut under steking og endte opp med å se ut som hakekors. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
har tatt seg sammen
|
Og så tok du ikke bilde av herligheten?
|
|
|
#11 |
|
Flawsome
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Annet: Jeg brekker små biter av den, spiser bitene med mest kliss på, og gir de øvrige til den/de som måtte befinne seg i nærheten og har lyst på litt kanelbolle. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rockesøster
|
Yupp. Sånn gjøres det her også.
|
|
|
#13 |
|
koko
|
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Hvis jeg spiser bolle mens jeg småprater brytes den av fra yttersvingen hvis det er snurr og i kryss og tvers hvis det er knute. Hvis jeg spiser mens jeg ser tv eller leser nytes den bit for bit, tvers gjennom.
|
|
|
#14 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Tester i dette øyeblikk. Rundt og rundt som alltid |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Åååå! Nå fikk jeg lyst på kanelsnurrer! Også nå som jeg er midt i annen baking, spørs om det ikke blir en sen kveld i dag. Jeg spiser dem selvsagt i spiral, noe annet skulle tatt seg ut! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Jeg er ikke helt sikker, det er ikke så ofte jeg får kanelboller jeg tåler. Men jeg spiste kanelbolle med gult i midten i går (en såkalt kaniljebolle), da spiste jeg litt rundt så jeg hadde delen med vaniljekrem til slutt.
|
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvordan spiser du kanelboller?Spiser selvfølgelig skillingsbollene i spiral |
|
|
|
![]() |
|
|