|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva ville du stemt hvis Stortingsvalget var i morgen? | |||
| Arbeiderpartiet |
|
59 | 34,50% |
| Høyre |
|
24 | 14,04% |
| Venstre |
|
19 | 11,11% |
| SV |
|
31 | 18,13% |
| KrF |
|
3 | 1,75% |
| MDG |
|
2 | 1,17% |
| Senterpartiet |
|
10 | 5,85% |
| Frp |
|
3 | 1,75% |
| Rødt |
|
18 | 10,53% |
| Andre |
|
0 | 0% |
| Stemmer ikke/har ikke stemmerett ved Stortingsvalg/brokkoli og what ever |
|
2 | 1,17% |
| Deltakere: 171. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...
Men blir det motvekt, eller bare en større polarisering?
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...Jeg er faktisk enig i at vi trenger litt Rødt, men jeg ønsker virkelig ikke at "alle" skal stemme Rødt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...Ap mot vanligvis venstre. Det blir det som ligger nærmest når det er uaktuelt å indirekte støtte FrP.
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012 Sist redigert av Katta : 16-03-17 kl 00:14. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Dette.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...Da ville jeg ligget våken i natt og grubla.
|
|
|
#7 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...Ikke på partier som er i regjering med eller samarbeider med FrP. Derfor i tvil ....
|
|
|
|
#8 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...Jeg har stemt Venstre, Ap og Høyre før. Nå vet jeg ikke. Jeg liker en del inbstramminger dagens regjering gjør, der jeg synes Ap er naiv, feks mht oppmøtereglene. Men jeg synes H er for lemfeldig med FrP. Jeg ser ned på at de utsatte eggdonasjonsaken, sikkert Krf-frieri, og sånt spill liker jeg ikke. Så jeg tror ikke jeg kan stemme på dem. Jeg kan tåle litt FrP i regjering, men ikke med Listhaug og justisminister uten at Erna setter ned foten. Litt det samme med V. Så da blir det kanskje Ap, selv om jeg synes de er litt dølle nå, bla mht kommunereform. Argh.
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...Jeg har oftest stemt Ap og innimellom SV. Hadde stemt en av de denne gangen også.
|
|
|
|
#10 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...... det er en som har trykket FrP her inne
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg skulle ønske vi kunne unngå kommentarer som dette, fordi det er så unødvendig og dumt dersom folk som stemmer kontroversielt ikke gidder å svare i undersøkelser som dette.
og det skal vi alltid bli. Sist redigert av Input : 18-03-17 kl 20:41. Årsak: Måtte endre en skrivefeil. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Så enig, sånt blir jeg rett og slett litt forbanna av. Arroganse? Skulle ikke dette være stedet for diskusjon og meningsutveksling? Blir ikke mye av det hvis alle føler de må gi uttrykk for at vi mener det samme fordi noe annet er "feil".
|
|
|
#13 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#15 |
|
can-jur
|
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...Hm
|
|
|
|
#16 |
|
Travelt opptatt
|
Jeg kan ikke stemme på et parti som mener vi skal drive naturforvaltning basert på følelser istedenfor vitenskap. Hvalfangstforbud er det i programmet som virkelig skiller seg ut, men det er flere ting.
|
|
|
#17 |
|
can-jur
|
Alle partiene gjør vel det i større eller mindre grad. Men det ser ut til hvalfangst punktet faller nå.
|
|
|
|
#18 |
|
|
Vet ikke om det der er det beste valgkampinnspillet jeg har lest noen gang ass. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
can-jur
|
Nei, det iofs heller ikke tenkt å være det. Det er sprunget ut fra konteksten om at jeg stort sett skårer SP/MDG/Rødt om hverandre på slike tester. Jeg har ikke satt meg nøye inn i detaljene hos Rødt, da de aldri har vært aktuelle å stemme på, men jeg har gått ut i fra at mye er likt (på mine kjernesaker) på de viktige tingene. Men jeg vil gjerne at noen forklarer forskjellene. Jeg mener jo at SP MDG er relativt like også.
|
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hvis Stortingsvalget var i morgen...Jeg er veldig usikker nå. Jeg er litt redd for å "kaste bort" min stemme på et parti på venstresida som risikerer å havne under sperregrensa, og dermed indirekte bidra til økt makt til høryresida. Jeg vet det er feigt å tenke slik, jeg burde jo heller bidra til at et av disse kom over sperregrensa, men jeg er livredd for en ny periode så langt til høyre som vi nå har hatt.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 16-03-17 kl 10:56. |
|
|
|
![]() |
|
|