|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Er dette vanlig? | |||
| Ja, jeg ser ikke noe spesielt med denne episoden? |
|
4 | 8,33% |
| Nei, det er veldig uvanlig å ha favorittplasser hvor hvem som helst kan sitte |
|
34 | 70,83% |
| Tja, jeg tror nå det er du, him, som er som en magnet på spesielle folk! |
|
10 | 20,83% |
| Deltakere: 48. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg kom forresten i skade for å gå først inn på pendlerbussen og bare sette meg på et ledig sete da jeg hadde sommerjobb på verftet en gang i tiden, det var heller ikke lurt.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Enig med Toffskij og gajamor.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)
Nettopp. Og i slike tilfeller har de jo faktisk en god grunn (typ «jeg blir så urolig om jeg ikke får yndlingsplassen min at hele resten av dagen går i vasken»), men å forlange at de skulle måtte greie ut om den, er jo ganske urimelig.
|
|
|
#6 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Veldig uvanlig, og morsom og overraskende episode :-)
|
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Ganske normalt å tenke at noen har tatt plassen "min", men ikke veldig vanlig å si noe.
|
|
|
#8 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Høytfungerende autist, tenker jeg. Men han taklet det uvanlig bra. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg hadde nok trolig blitt så overrumplet at jeg bare hadde reist meg og gitt han plassen, i ren forbauselse, uten å rekke å tenke eller analysere så mye (før etterpå).
|
|
|
#10 |
|
Leser
|
Bra jeg stoppet i det minste, da. Alt jeg var i stand til å tenke på var hva som var så spesielt med den plassen. Og det var to ting jeg la merke til. Den var ganske skjermet siden den var under en trapp og så var det den eneste røde plassen. Og siden gutten hadde rød t-sjorte var jeg på nippet til å spørre om rød var yndlingsfargen hans. Ja, ja. Det aller mest ironiske var at jeg gikk dit for å ikke snakke med noen.
minner meg om den gangen jeg fant en mann som spiste opp maten min (ikea), det var veldig surrealistisk
|
|
|
#11 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Den Ikea historien må du jo bare fortelle!
|
|
|
#12 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
What??
|
|
|
#13 |
|
villende
|
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg tenker også Sheldon. Og hadde trolig flyttet meg med et smil, hvis det var andre ledige plasser tilgjengelig. Spesielt hvis han var hyggelig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg tenker også at diagnose-ish er en mulig forklaring, og hadde nok flyttet meg hvis vedkommende spurte høflig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Sheldon ville jo neppe vært hyggelig.
|
|
|
#17 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Jeg hadde blitt supersjarmert. Tenkt diagnose-ish og flyttet meg.
|
|
|
#19 |
|
Leser
|
Det var når ungene var små. Jeg var på IKEA og dette var før de fikk trillevogner, så jeg måtte gå frem og tilbake for å få maten på bordet (måtte bære yngste, så jeg hadde bare en arm). Da jeg kom tilbake til bordet andre gang satt det en og spiste på maten jeg hadde satt fra meg.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Er dette en vanlig opplevelse? (møbelreservasjon i offentlig rom)Kan ikke stemme, for det ER i mitt hode noe spesielt med episoden, samtidig som det likevel ER veldig vanlig å ha favorittplasser også på plasser alle kan sitte. Det er bare ikke like vanlig å si fra.
|
![]() |
|
|