|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?
Samme her. Første hjemmepåske på 15 år. Disneyland Paris (som i fjor) eller Danmark neste år.
![]() |
#22 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Vi er vant til hjemmepåske, og synes det er heeeelt nydelig. Regner med at det blir det neste år også.
![]() |
#23 |
etterpåklokest
|
Jeg elsker hjemmepåske, og hadde storkost meg med sånn opplegg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Jeg vet jo ikke en gang hva jeg skal gjøre i sommerferien, så da sier det seg selv at jeg ikke aner hva jeg skal neste påske. Men vi pleier å være hjemme inpåska, så blir sikkert det neste år også. Dvs jeg har jo skaffet meg kjæreste denne påska, så om det varer så kan det vel hende vi drar dit. Denne påska har det vært kjærestebesøk,,og resten blir hjemme med ungene.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Vi hadde første halvdel av påsken i Spania og har nå hjemmepåske.
05 og 08 Sist redigert av millact : 13-04-17 kl 20:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Elises liste er grunnen til at vi ikke har hjemmepåske.
![]() |
#27 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Jeg skal i alle fall IKKE være hjemme alene en uke med hunden mens resten av familien er på tur til St. Petersburg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Om vi er friske og hele blir det nok påskefjellet på oss. Enten på hytta til mamma og pappa, eller ved et alpinanlegg.
![]() |
#29 |
Ute av drift
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Jeg har sjelden/aldri den magiske kombinasjonen av tid, lyst og overskudd til å gjøre sånne ting, så jeg ligger stort sett på sofaen ellers.
![]() |
#30 |
Medlem siden: Mar 2008
Siden dere har vært på visning har dere kanskje flytteplaner. Da er det jo fornuftig å bruke fridagene på rydding.
![]() |
#31 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Neste år blir det tur til hytta i Trysil med min familie. Tar med bortover- og nedoverski. I år har vi vært en tur på hytte som er 6 mil unna, men der var det ikke snø så ble kjedelig å sitte inne. Denne helga er vi hjemme og tar litt dagsturer.
![]() |
#32 |
Ute av drift
Ja, det er kanskje ikke alle punktene som hadde blitt gjort hvis vi ikke gikk med flytteplaner, men med mange nok fridager på rad blir jeg veldig i rydde- og organiserings-modus, så mye ville blitt gjort uansett.
![]() |
#33 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Påsken 2018 kommer i månedsskiftet mars/april. Da er det usannsynlig at hyttevannet er skrud på. Så enten blir det bypåske, Stockholmspåske, eller noe helt annet.
![]() |
#34 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Tja, egentlig frister pr nå "reise et sted", for hjemmepåske er ikke så helt påske her, enda ialle fall. Mannen hadde jo første fridag i dag, mens jeg og ungene har vært hjemme siden de kom hjem fredag. (Vel, jeg og yngste ER jo hjemme) Ungene flyr nå hit og dit til venner som også er hjemme, i alle fall enn så lenge, og det er jo greit, men huset står litt på hodet og hverken jeg eller mannen slapper av. Og eldstemann merker man har vært for mye inne, enten her eller hos andre, og for mye skjerm. I morgen blir det i det minste mer luft og mindre skjerm.
![]() |
#35 |
Erfaren nok
|
2018 ja
![]() |
#36 |
koko
|
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Vet ikke, men tipper på hjemmepåske som alltid. (I konseptet hjemmepåske for oss er en tur, trolig to overnattinger, hos foreldrene mine i nabobygda.)
![]() |
#37 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Hjemmepåske i år, i fjor og neste år. Mulig at vinterferien 2018 blir på hytte i Nordmarka. Og at det blir en tur i høstferien 2018 fordi mannen fyller rundt år.
![]() |
#38 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Neste år blir det nok hyttepåske. Deler hytte og vi har hytta annethvert år så iår er vi hjemme og jeg synes det er deilig. Jobbet mandag til og med onsdag da.
![]() |
#39 |
Klar
|
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Neste påske blir det nok ikke Bergenstur. Vi hadde det veldig fint, men været kunne seriøst vært bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva skal du/hvor skal du påska 2018?Vi kom akkurat hjem etter fem fantastiske dager i London, og min umiddelbare tanke er å gjenta dette.
![]() |
|
|