|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
saftig
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg er en sånn som opplever mye lykke når jeg kjøper fine, funksjonelle ting. Akkurat nå er det Tempursengen min med det nye Gant-sengetøyet som gir mest glede. Sengen er så fantastisk god for kroppen min, og sengetøyet er så utrolig mykt og glatt at jeg gleder meg til å legge meg. Når det i tillegg har duse, deilige farger så er lykken komplett.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHunden vår står høyt på lista! Jeg hadde ikke trodd at det gikk an å bli så glad i han. Han gir meg glede hver eneste dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHmm. IPhonen er jeg veldig glad i. KA- maskinen kan jeg fortsatt stryke ømt på når jeg passerer. Og noen av lampene mine. Og så føler jeg glede over å servere i mange av de pene skålene/ bollene mine og servere drikke i mange av glassene mine. Og sikkert flust av andre tung.
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerAkkurat nå er det baderomsoppussingen som gir umiddelbar lykke, riset bak speilet er jo selvsagt det enorme pengesluket et sånt prosjekt er.
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHuset vårt innvendig! Det er ganske nyoppusset, med glatte, pene flater og varmekabler i gulvene. Jeg har vokst opp i et hus fra 1800-tallet med trekk fra alle kanter og store sprekker mellom gulvbordene. Noen kaller det sjarm. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for penger
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerVanskelig å nevne en ting, men ipad, kaffemaskinen og induksjonsovn gir meg glede hver dag. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg kan vel ikke ta på en flyreise, kan jeg? Men det at jeg har penger til å kunne reise til et annet kontinent og få oppleve nye steder og nye kulturer er det som gir og har gitt meg mest glede i livet.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg innser at jeg nok er veldig materialistisk, for jeg har mange ting som gjør meg glad i hjertet, på ordentlig.
|
|
|
#14 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerTempursengen og dundyna mi.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerBortsett fra hunden min så er jeg veldig glad i iPhonen og Macen. Egentlig elsker jeg Kindlen også, men jeg har ikke ro i kroppen til å lese så jeg bruker den ikke så ofte. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg tenker at den som sa at lykke ikke kan kjøpes - eller at penger ikke er alt, var en arrogant jævel som aldri har ligget søvnløs og bekymret seg over hvordan vedkommende skulle betale regningene sine.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerHuset mitt, at jeg kan bo her hver dag, i et nydelig hus, på et flott sted, med gode venner i nærheten og "alle" jeg er glad i innen 45 minutters rekkevidde, ved sjøen og skogen i nærheten. Dette er min ultimate hverdagsluksus
|
|
|
#18 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg har også mange ting som gjør meg lykkelig, og jeg liker å ha ting. (En kollega driver og selger unna alle tinga sine, fordi hun føler seg friere uten ting. Jeg føler meg friere med.) At det er dyrt og nytt er ikke så viktig; jeg er ikke opptatt av merker, men av funksjon og estetikk.
|
|
|
|
#19 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for pengerJeg knytter vanligvis ikke lykke til ting, men jeg kan likevel nevne to ting: Vi kjøpte en ny sofa i fjor som er utrolig deilig å slappe av i for hele familien. Jeg er helt sikker på at vi ble litt lykkeligere som familie da vi skaffet den. I tillegg må jeg nevne løpeskoene mine. De første kjøpte jeg på Löpelabbet mens jeg var syk og under behandling, med klar plan om å begynne å løpe. I snart seks år etter det har en rekke par med løpesko gitt meg enormt mye lykke.
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lykke kan ikke kjøpes for penger5-fingerskoene mine, de gjør meg skikkelig glad! Det er et eller annet veldig rampete med følelsen av å løpe ut med dem på, litt som følelsen når du løper ut med søpla eller noe, på tærne i sokkelesten, fordi du ikke gidder å ta på deg sko. Og så ser de så totalt idiotiske ut, at hver gang jeg ser ned på beina mine så må jeg le litt. Klovnesko!
|
![]() |
|
|