|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Introvert eller ekstrovert? Stor og viktig FP-poll | |||
I hovedsak ekstrovert |
![]() ![]() ![]() ![]() |
53 | 28,04% |
I hovedsak introvert |
116 | 61,38% |
Skårer stort sett midt på, hverken eller |
19 | 10,05% |
The tests are inconclusive |
1 | 0,53% |
Introhvaforno` |
0 | 0% |
Deltakere: 189. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Litt både og egentlig. Jeg kan godt få energi av sosiale-opplegg som jeg liker og som ikke varer for lenge, men blir sliten av å være lenge i litt store folkemengder. Og så liker jeg helst sosiale opplegg der jeg har noe til felles med de som er der og ikke må bruke masse tid på trivielt småprat. Samtidig liker jeg godt å være alene og liker at mannen min også er sånn at vi kan gjøre hver vår ting i stua på kvelden uten at det føles som man overser hverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Textrovert
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg var tidligere ekstremekstrovert og ville ha folk rundt meg hele tiden. The more, the merrier. Skjønte virkelig ikke konseptet alenetid, og har vel blitt sett på som en plage av mange, vil jeg tro.
![]() |
#23 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?
Takk for lenken. Resultatet (The Architect) var ikke uventet mye av begge deler. Beskrivelsen som fulgte var pinlig presis til tider, men selvsagt også pinlig upresis, som seg hør og bør for noe som liksom skal passe millioner av potensielle testtagere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Mja, usikker. Jeg blir ganske sliten av å være lenge sammen med andre, og får desperat behov for alenetid etter en stund (type hyttetur en helg sammen med en annen familie), mens noen timer på kafe med venninner gir meg energi. Alt med måte, liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Soleklart introvert på alle tester. Og enhver sosial omgang sliter meg loddrett ut. Jeg kan likevel være den som får alle til å le på fest. Jeg er ikke nødvendigvis dårlig på å være sammen med andre, jeg bare trenger så mye krefter til det. Og mye tid til å hente meg inn igjen.
![]() |
![]() |
#26 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Hm, tok en test på "I form.no" og der ble jeg ekstrovert. Syntes mange av spørsmålene gikk mer ut på selvtillit ("må du øve deg før du snakker høyt til noen?") enn på ekstro-/introvert, og tror det var det som gjorde at jeg, noe feilaktig, mener jeg, fikk "diagnosen" ekstrovert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Personlig pessimist
|
Det er sånne tester jeg tror forvirrer mer enn de oppklarer. Men for meg, som introvert, så koster det meg langt mindre å stå på scene foran et hav med folk og snakke, enn å sitte i intime smågrupper og smalltalke.
![]() |
![]() |
#28 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg er introvert.
![]() |
#29 |
Er frisk!
|
Yes!
![]() |
#30 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Har ikkje peiling.
![]() |
#31 |
maler
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg greier ikke definere meg selv. Ligger midt på og varierer, men jeg varierer nok mest med typen sosial omgang. Jeg liker ikke store mengder og mingling, det blir jeg sliten av. Mens kjente folk gir energi. Så jeg vet sannelig ikke. Alene tappes jeg. Jeg har liten toleranse for å være alene, og det synes jeg er utfordrende på mange plan.
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012 Sist redigert av Katta : 09-05-17 kl 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Introvert optimist
|
Her er jeg.
![]() |
#33 |
flisespikker
|
Ikke sant? Det er (for mange av oss) det å ha folk "innpå" seg som er slitsomt, ikke nødvendigvis det å snakke selv eller hvor mange som hører - eller leser! - det man sier.
![]() |
#34 |
Har tro på forbedring
|
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Ekstrovert og det ganske mye, men liker mer og mer å være helt alene. Det er kanskje nest for st jeg er det då sjelden? Familielivets bakside? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg ELSKER å være alene på hytta og når jeg er på jobbreise, passer jeg på å få masse egentid på hotellrommet og synes det er stas å spise hotellfrokost alene. Jeg liker å observere folk, og å sitte alene på restaurant er en av mine yndligsgreier.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
maler
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Jeg kan like alenetid, men det er veldig få situasjoner hvor jeg ikke heller ville hatt noen sammen med meg om jeg fikk velge.
![]() |
#38 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Jeg er altså en INFP-T. Noe som ikke sier meg noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Anser du deg som i hovedsak introvert eller ekstrovert?Skravlete introvert, såpass at jeg blir ekstremt glad hvis mannen tar med ungene ut en tur alene. Og føler aldri at jeg får nok alenetid, burde strengt tatt ikke hatt familie 100% tror jeg.
![]() |
|
|