|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?
05-jenta her har nektet å bruke toms på trass, de siste to årene, etter at ei i klassa prøvde seg på å hevde at det var de eneste skoa som var kule nok.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Slippers syns jeg er så fæle at jeg ikke har lagt det fram som alternativ. Jeg tror ikke de hadde sittet på heller, han har så smale og lange føtter. Og har fullstendig aversjon mot logoer, så sko må være svart på svart, eller fullstendig logoløst.
|
|
|
#3 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Siden 3. klasse tror jeg eldstemann kun har brukt sandaler på ferier. Syden og camping. Det har lite med kulhet å gjøre, for han er blottet for det genet.
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Fjortenåringen vår er helt uinteressert i kulhet, og bruker gjerne sånne svarte "offroad"-sandaler fra Ecco om sommeren. Ingen av oss har riktignok kommet på å finne dem frem enda, og jeg husker ikke om han faktisk brukte dem på skolen i fjor. (For tre år siden kjøpte vi et par som var røde; da hadde han og jeg samme skostørrelse, og baktanken var at jeg skulle arve dem.
|
|
|
#5 |
|
Glamorøs
|
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Min er også temmelig uinteresser ti kulhet, hvertfall tilsynelatende, men han har begynt å få noen preferanser. Ingen prangende logoer, ikke adidasbukser som alle andre har (han har dog et par i klassisk joggebuksestoff med tre striper i siden), behagelig, og da tydeligvis ikke sandaler. Han hadde ikke sandaler i fjor heller, men da var det knapt vær til det. Året før der var vi i Spania og jeg tror ikke han hadde noen da heller, bare flipfloper (som han ikke fikset å gå med). Året før der var vi i USA; og da hadde han de Keen-sandalene som han påsto gnagde, og som jeg arvet, og jeg ser av alle bildene at han har på skatesko, selv i crazyvarme New York. Så han faset tydeligvis ut sandaler for mange år siden, allerede.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Min er heller ikke interessert i generell kulhet, men har begynt å kjøre sin egen "stil" eller hva man kan kalle det. Hawaiiskjorter med overdrevne ananasmotiv og tresko inngår visst i det der. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Ikke her hjemme, kun på ferie. Da går det i crocs. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Her også. Crocs brukes kun til løping til trampoen og når vi er på ferie. Eldstemann har Adidas slippers da. Og de bruker han med sokker i. Hehe, han liker at kompisene flirer av han. *tøff* Men de har han mest som tøfler.
|
|
|
|
#10 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Flipflopper i syden, ellers joggesko. Sandaler, tror han hadde flirt godt, ja. Men kanskje noen varianter av tøysko kunne bli solgt inn? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Flipflop'er brukes når det er varmt. Ellers joggesko/vintersko.
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Guttungen (14) går kun med sandaler når hans mor (48) forlanger at han gjør det, og det er når vi er i Spania, eller bor på hotell og han ikke får trekke på fjellstøvlene når vi skal spise frokost - de han ellers alltid går med.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Jeg får ikke engang på min på snart 9 sandaler. Han har ikke hatt det de siste somrene. Nå går det i joggesko eller tøysko uten knyting.
|
|
|
#14 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Min er ikke tenåring enda, han brukte sandaler for et par år siden, men foretrekker vanlige sko. Han på 9 har ikke brukt på noen år.
|
|
|
|
#15 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Han må ha nye, men det er uaktuelt å ikke ha. Ferie i varmere strøk uten sandaler er jo drepen...
|
|
|
|
#16 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Nei, jeg tror du skal lete lenge etter en tenåring som kaller de øverste for kule. Det er helt sikkert noen som bruker dem, og til og med synes de er fine, men ikke kule.
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Jeg har ikke fått mine gutter inn i sandaler på mange, mange år. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?Vanlige sandaler er uaktuelt hos femtenåringen, men flip flops er godkjent til strandbruk. Vi kjøpte nye hos XXL i dag, kostet kun 59,- |
|
|
|
![]() |
|
|