|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Nei, teknisk sett så er ikke det mulig, med mindre man da sender med noe malware som gjør det.
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Har du søkt fra forskjellige devicer? Min Yahoo er helt håpløst å søke i, det er totalt random hva den finner fra gang til gang.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?
Har søkt fra både mobil og pc. Bruker pc-en mye, og har aldri opplevd at gmailen har tøyset med hva jeg finner ved søk. Jeg finner alt annet jeg leter etter hvis jeg vet om et spesielt ord som er brukt i mailen. Selvangivelse, finansiering, likviditet er ikke ord som blir brukt så ofte, så alle ganger tidligere når jeg har lett etter samme mail (for å dobbeltsjekke beløp, fremgangsmåte e.l.) har jeg funnet den på første forsøk.
|
|
|
#4 |
|
Ute av drift
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Jaja, nei nei.
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Men nå gidder jeg ikke å prøve lenger. Jeg har fått søkt om nytt finansieringsbevis og trenger ikke den andre mer. Får prøve å ikke ergre meg over det mer. Fungerer det som single sokker, er den vel tilbake på en tilfeldig annen plass snart uansett.
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Kan du prøve å finne navnet på den som sendte mailen? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Lurer egentlig på det samme som Sir Limpalot. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tatt på
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Man bør ikke bruke en epost-program/klient som arkiv/lagringssted. Er det noe du vil ta vare på så lagre vedlegget og eventuelt eposten på egen disk/sky.
|
|
|
#10 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, hvis du er på samme exchange-server, det finnes ingen som helst lovlig mulighet for å slette en epost du har sendt til min server, hverken før eller etter at jeg har lest den.
Jeg bruker epost som arkiv, noe annet hadde blitt alt for klønete, men jeg har min egen epostserver, teller det?
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Jeg tar ofte samlesletting i g-mailinnboksen min (jada, jeg er en av dem som har flere tusen uleste mailer), og da kan sånne mailer også forsvinne. Jeg søker f.eks. på "Facebook" for å få opp alle meldinger fra Facebook, ogås forsvinner en av de mailene som har ett eller annet om Facebook i teksten eller i signaturen også.
|
|
|
#12 |
|
Ute av drift
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Ja, det er det jeg vet at jeg har gjort for ikke lenge siden, så det er sikkert svaret.
|
|
|
#14 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Hmmm, jeg vet det finnes en utvidelse til gmail med denne funksjonaliteten, men hvis mottaker ikke har den installert skjer det ikke sømløst.
|
|
|
#15 |
|
Leser
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Kom til å tenke på denne i dag. Fikk følgende melding i inboxen min på gmail:
|
|
|
#16 |
|
Hertuginne
|
Til Polyanna og andre som er på samme exchangeserver som henne: Dette er hva som skjer om dere prøver å trekke tilbake en epost sendt utenfor gjeldende exchangeserver. Eposten blir ikke borte, men mottaker får beskjed om at du ønsker å trekke tilbake.
|
|
|
#17 |
|
Tittel og tittel....
|
Sånn er det her jeg jobber også. Innimellom får vi en mail om man ønsker å trekke tilbake en mail, men jeg kan fortsatt lese mailen. Jobber i kommune.
|
|
|
|
#18 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Automatisk fremtidig sletting av mail hos mottaker? Mulig?Her også. Hvis man først trykker på Recall-mailen og aksepterer, så slettes den gamle, ellers blir den liggende. Og sender får beskjed om den er successfully recalled eller ikke.
|
![]() |
|
|