|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utrolig BH-åpenbaringVi burde nesten fått sett før og etterbilde av det "live" sånn at vi kan bli frelst vi også? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Utrolig BH-åpenbaring
Velkommen etter frk Mim, nå har jeg hyllet Freya etpar år her inne (og på NM) bare |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Epikur
|
Sv: Utrolig BH-åpenbaringJeg trenger litt Ebay-kursing, m^3, jeg kan ingenting om å handle der.
|
|
|
#24 |
|
Epikur
|
Sv: Utrolig BH-åpenbaringSlik så det ut:
|
|
|
#25 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#26 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utrolig BH-åpenbaringFine linker, Madam Mim ! Det hadde vært spennende å se før og etter bilder, ja (mannen tar sikkert gjerne etter-bilderne, eller ?)
|
|
|
#28 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Utrolig BH-åpenbaringSå flott å få hjelp til BH. Jeg var i en butikk nylig for å kjøpe med ny BH. Pga av problemer med nakke og rygg håpet jeg på hjelp fra en erfaren dame. Men bak disken sto en nydelig gutt i 20.årene. Jeg torte ikke til å spørre engang.
|
|
|
|
#29 |
|
På vei
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
villende
|
Sv: Utrolig BH-åpenbaringJeg fikk også en åpenbaring første gang jeg handlet BH i en skikkelig butikk (65 DD eller 70 D, litt avhengig av type BH, jeg trodde jeg var en 80 B.) |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Javel
|
Sv: Utrolig BH-åpenbaringJeg gikk også fra 85c/80d til 75DD, da jeg fant meg en skikkelig undertøysbutikk i København i fjor. Og i høst åpnet de butikk i Stavanger så da var jeg og fikk meg et par sett til. Er veldig fornøyd med http://www.change.com
|
|
|
|
#33 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Utrolig BH-åpenbaringOi, kanskje det jeg burde gjør etter jeg er ferdig med å amme.. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Shake it out!
|
Sv: Utrolig BH-åpenbaringGjett om jeg kjenner følelsen, hadde den da jeg var i en Bravissimo-butikk i London for et års tid siden. Snakk om service! En dame ble med inn i prøverommet, tok EN kikke på puppene mine og kom tilbake med bh i rett størrelse. Ikke 85 F som jeg trodde jeg hadde, men 70GG. Deretter fikk jeg en katalog hvor alt de hadde var avbildet, pekte, og hun hentet.
|
|
|
#36 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Utrolig BH-åpenbaringJeg kan også reklamere for LaLina på StHanshaugen. Tror jeg har reklamert for denne her inne noen ganger før. Servicen er bare helt fantastisk. Jeg fikk skryt sist gang jeg var der fordi jeg faktisk visste størrelsen min. Det var visst ikke så vanlig.
|
|
|
|
#37 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Utrolig BH-åpenbaringEn veldig god venninne driver heldigvis undertøysforretning, og hun heiste mine pupper inn i riktig hylster. Jeg hadde størrelsen riktig hele tiden da, men hun fant mirakelcup'ene som fikset silhouetten gitt!
|
|
|
|
#38 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Utrolig BH-åpenbaringJeg bruker Triumph, kjøpte på skikkelig undertøysbutikk, Reimers. Kjempekjekk dame som hjalp meg og fant min riktige størrelse
|
|
|
#39 |
|
Gjer så godt eg kan
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Utrolig BH-åpenbaringJeg har målt meg selv enkelt og greit. Syntes det ble bra jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|