Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Utrolig BH-åpenbaring

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-07, 21:59   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utrolig BH-åpenbaring

Vi burde nesten fått sett før og etterbilde av det "live" sånn at vi kan bli frelst vi også? Etter deres tips her inne har jeg begynt å teste ut litt selv de få gangene jeg har prøvd BH/bikini i det siste. Og det gjør faktisk underverker å gå opp på cup og ned på omkrets. Kanskje jeg snart burde se å komme meg i en ordentlig butikk, sånn at jeg kan bytte ut de "fine" ammebhene jeg har bodd i snart 5 år.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 22:02   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Mannen ble over snittet begeistret for denne:

Velkommen etter frk Mim, nå har jeg hyllet Freya etpar år her inne (og på NM) bare Og grattis med nye pupper!
Freya finner man forresten også på ebay til en relativt billig penge, og til en litt dyrere penge på bravissimo.com eller figleaves.co.uk

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 22:10   #23
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trenger litt Ebay-kursing, m^3, jeg kan ingenting om å handle der.

Jeg har mer midje, ja. Helt plutselig. Alt ser MYE bedre ut.

Gammel 05-07-07, 22:18   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slik så det ut:

Her er en fin link: The Bra Intervention

Gammel 05-07-07, 22:53   #25
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri hatt særlig hengende pupper, men nå er de jo helt spjoing.

Takk for påminnelsen.

Spjoing, here I come!

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 23:19   #26
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Fine linker, Madam Mim ! Det hadde vært spennende å se før og etter bilder, ja (mannen tar sikkert gjerne etter-bilderne, eller ?)

Gammel 05-07-07, 23:38   #27
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal helt klart på en spesialforetning når jeg skal slutte med ammebh!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 23:43   #28
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Så flott å få hjelp til BH. Jeg var i en butikk nylig for å kjøpe med ny BH. Pga av problemer med nakke og rygg håpet jeg på hjelp fra en erfaren dame. Men bak disken sto en nydelig gutt i 20.årene. Jeg torte ikke til å spørre engang.

Gammel 05-07-07, 23:53   #29
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg trodde jeg var en 85 C.

Så feil kan man ta. Jeg er en 70 FF!

Og dere vil ikke tro hvilke fantastiske magiske ting som skjedde. Jeg fikk HYLLER! Jeg ser mye slankere ut, puppene fikk flott fasong og ble løftet flott opp uten det minste ubehag. Det var fantastisk service i butikken, selv om et er litt uvant å ha med seg en person i prøverommet som lukker, strammer, dytter og løfter.

Mannen måpte av beundring da jeg kom hjem. Han var svært begeistret for mine nye oppdagelser.

Så, løp og kjøp dere skikkelig BH, jenter!

Jeg er misunnelig. Det er lenge siden jeg oppdaget spesialforretninger for BHer og handler for det meste der. Men tror du at det hjelper meg? Jeg er søren meg fortsatt en B.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 23:58   #30
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også en åpenbaring første gang jeg handlet BH i en skikkelig butikk (65 DD eller 70 D, litt avhengig av type BH, jeg trodde jeg var en 80 B.)

At jeg har lært meg hva størrelsen min er førte faktisk til en ganske morsom hendelse da jeg var innom en undertøysbutikk i utlandet for noen måneder siden. Jeg plukket med meg et par BH i min størrelse og gikk for å prøve. Rett etter at jeg hadde tatt på den første BHen kom en ekspeditør tuslende og lurte på om det var greit at hun stakk hodet inn for å se hvordan de passet, noe jeg syns var helt greit (og god kundeservice). Hun ble mildt sagt forbløffet da hun oppdaget at jeg faktisk hadde plukket ut riktig størrelse, for det var hun IKKE vant til.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 00:01   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan de hjelpe med en slunken A?

Gratla med nye hyller. Og fin hylleinnpakning(?). (Hyllepapir ble også heeelt feil.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 00:02   #32
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gikk også fra 85c/80d til 75DD, da jeg fant meg en skikkelig undertøysbutikk i København i fjor. Og i høst åpnet de butikk i Stavanger så da var jeg og fikk meg et par sett til. Er veldig fornøyd med http://www.change.com

Gammel 06-07-07, 00:07   #33
Carina84
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jun 2007
Carina84 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Oi, kanskje det jeg burde gjør etter jeg er ferdig med å amme..
Vil gjerne se før og etter bilde jeg også.

Carina84 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 00:18   #34
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Nesten alle har BHer som er for vide rundt livet med for små cuper. *Oppsummerer*

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 00:25   #35
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gjett om jeg kjenner følelsen, hadde den da jeg var i en Bravissimo-butikk i London for et års tid siden. Snakk om service! En dame ble med inn i prøverommet, tok EN kikke på puppene mine og kom tilbake med bh i rett størrelse. Ikke 85 F som jeg trodde jeg hadde, men 70GG. Deretter fikk jeg en katalog hvor alt de hadde var avbildet, pekte, og hun hentet.

Halleluja, snakk om å komme til himmelen .

Så jeg kan signere på den oppfordringen - det er verd de ekstra pengene å få undertøy som passer!

Gammel 06-07-07, 00:34   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan også reklamere for LaLina på StHanshaugen. Tror jeg har reklamert for denne her inne noen ganger før. Servicen er bare helt fantastisk. Jeg fikk skryt sist gang jeg var der fordi jeg faktisk visste størrelsen min. Det var visst ikke så vanlig.

Billig blir det ikke, men hvilke resultater Ordentlige bh'er har gjort at jeg har fått et langt bedre forhold til puppene mine.

Gammel 06-07-07, 00:42   #37
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En veldig god venninne driver heldigvis undertøysforretning, og hun heiste mine pupper inn i riktig hylster. Jeg hadde størrelsen riktig hele tiden da, men hun fant mirakelcup'ene som fikset silhouetten gitt!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 00:57   #38
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker Triumph, kjøpte på skikkelig undertøysbutikk, Reimers. Kjempekjekk dame som hjalp meg og fant min riktige størrelse

Gammel 06-07-07, 01:10   #39
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Så flott å få hjelp til BH. Jeg var i en butikk nylig for å kjøpe med ny BH. Pga av problemer med nakke og rygg håpet jeg på hjelp fra en erfaren dame. Men bak disken sto en nydelig gutt i 20.årene. Jeg torte ikke til å spørre engang.

Det hadde ikkje eg gjort heller... *sjenert*

Men eg burde nok hatt meg ein tur i ein slik butikk eg og etterkvart, ja. Godt tips!

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-07, 02:58   #40
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har målt meg selv enkelt og greit. Syntes det ble bra jeg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.