|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fornøyd
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Stort sett kun det åpenbare, men vi har tv der, så vi avslutter gjerne kvelden med en episode i senga. Og så hender det at ungene ser på tv der, men da mest for gøy - vi har tv 2 andre steder i huset som de oftest bruker.
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Vi hadde tv på soverommet der vi bodde før, men jeg vet ikke engang om det var koblet til, for det var aldri et ønske om å bruke det. Så nå har vi ingenting annet enn klær og seng der inne. Akkurat i går kveld leste jeg faktisk litt på senga, det hører også til sjeldenhetene.
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Det åpenbare, og så leser jeg for minsten i senga vår om kvelden, for han syns det er så kos.
|
|
|
#4 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Vi har det største rommet og digger det. Vi har skap, kommode, bokhylle, sminkebordet og gyngestol for eksempel. Jeg elsker å ha luft rundt meg på det som er voksenbasen. Det hadde nok vært annerledes hvis de andre soverommene hadde vært knøttsmå.
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Jeg har en god stol i et hjørne som jeg sitter endel i og leser/surfer på nett. Og så gjemmer jeg meg ofte der inne for å få litt fred og ro |
|
|
|
|
|
#6 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Jeg har bokhylle, spinningsykkel, pc og seng på soverommet så det brukes til avslapping, trening og kontor i tillegg til det åpenbare.
|
|
|
#7 |
|
Klar
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Jeg gjemmer meg på soverommet når jeg trenger å demonstrere at jeg vil være i fred. Ikke for å surmule, altså, men bare for å være i fred. Det funker ikke i resten av huset selv om vi har to stuer. Vi har tv bare i den ene stuen, og det holder foreløpig i massevis. Vi har så mange dingser vi visst heller ser på enn tvn. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
kamerat
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Utover det åpenbare bruker vi det bare til en og annen høytlesningsstund og noen ganger til leksehjelp. (Det kan gli litt lettere ned når man får sitte i dobbeltsenga, visstnok!)
|
|
|
#10 |
|
kamerat
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Ut fra prinsippet om at ingen gjester har noe å gjøre på voksensoverommet.
|
|
|
#11 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Døra til rommet vårt er alltid lukket, ingen gjester inn og ingen gjesters øyne trenger komme inn heller.
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Rommet er stort, og mannen har skrivebord og jobbe-/surfe-/spilleplass der. Ellers er det fullt av helt usannsynlige mengder oppbevaring. Og rot. Det er to subtilt forskjellige kategorier.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Bortsett fra det åpenbare, sitter jeg der og bretter klær og ser på serier, og en sjelden gang bare ser jeg på serier.
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Vi har seng og klesskap, og jeg har et sminkebord. Aktivitetene begrenser seg deretter.
|
|
|
|
#18 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Jeg bruker det til å gjemme meg med en bok eller telefonen hvis jeg trenger være mutt putt alene. Det er egentlig eneste stedet ungene banker på før de kommer inn. De holder seg forresten unna når jeg er på toalettet også, et gjorde de ikke da de var små.
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Vi har ikke plass til mer enn 180-senga vår og klesskap. Så det åpenbare inkl rot. Vi har nok TV-er i de andre rommene.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva bruker dere voksen-soverommet til?Vi har bare to rom, så voksen-soverommet er også soverommet til 6-åringen. Bruker det til soving, kosing, lesing osv. Jeg rømmer dit når jeg ikke orker å høre på at han ser på youtube på stua.
|
|
![]() |
|
|