|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Noen menn jeg kjenner sier at grunnen til at det er fullt av thaidamer rundtom på reklameplassene på nettsidene, er at de har søkt etter mat! Thai takeaway! Litt usikker på om jeg aksepterer den.... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Denne tråden: Cheap Cartoon Mr. Banana Red Silicone. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?På FB får jeg opp reklame for en t-sjorte med teksten: I may look calm but in my head i've punched you in the face 3 times Ganske treffende
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Gaitline sko her, vet de at jeg har vært å prøvd sko på E(n)klere Liv?? Synes dette er skummelt |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?
Gaitline sko her også.
|
|
|
#6 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Diettips. Aner ikke hvor de har det fra at jeg er interessert i slikt. Jeg tror aldri jeg har søkt etter eller besøkt slike sider. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Det jeg så akkurat før jeg svarte var en hotellreklame. Jeg er så lei av hoteller at jeg bare bor på dem på jobbreiser og nesten aldri i ferier. Den frister ikke veldig akkurat, så ingen innertier.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Bunadsko. Hvorfor vet ikke Google at jeg kjøpte i går?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?SAS, hoteller i København (vet hvorfor) og toys r us (aner ikke hvorfor) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Her får jeg hele tiden noe som har med space å gjøre. Jeg har googla litt space etter at jeg kom hjem fra Space Camp. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Hotellreklame. På et hotell jeg vurderer å bo på. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Hva er i reklame-feeden din nå?Jeg har googlet klatreutstyr i det siste så nå er det det som kommer opp. Litt for sent da for nå har jeg alt bestilt.
|
![]() |
|
|