|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei, jeg kan ikke huske at jeg hadde det.
![]() |
![]() |
#2 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde flere men jeg husker best "Controlle" - hun var litt eldre enn de to andre (som forøvrig var en gutt og en jente som hadde de peneste navnene jeg visste om). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei det kan jeg ikke huske at jeg hadde. Men jeg hadde en far som lagde historier og eventyr med figurer som bodde på eiendommen vår. I muren på baksiden av huset bodde det en liten nisse som het muronkelen. Og vesleheksa bodde lenger oppe ovenfor åkeren. Brukte til og med å få julegaver fra dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Ja. Tre stykk. Eller, den ene var fantasihovedvennen, mens de to andre var mer omgangsvenner av oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Ingen konkret person, men jeg spant ofte videre på bøker jeg leste, og diktet videre historier om hovedpersonene der. Men det var en annen fantasiverden, de var ikke til stede i min verden, og jeg var ikke selv med i historiene. Men jeg brukte mye tid på disse dagdrømmene.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 04-09-17 kl 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?
Herregud for en søt og morsom historie! Save
![]() |
#7 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei, jeg kan ikke huske at jeg hadde en fantasivenn. Heller ikke avkommet har hatt det, så vidt jeg vet. Nå var det barn nok i nabolaget, så jeg hadde mer behov for å være alene innimellom enn å finne opp ekstra venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Nå kom jeg på at han i en hel sommer gikk på "ontor".
![]() |
![]() |
#9 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde en et fantasisøsken før lillebroren min kom til verden. Det var en baby jeg hadde med meg overalt og som het "søskenbroren".
![]() |
#10 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nå kom jeg på at jeg i en periode også hadde usynlige slanger i sengen min. Det er helt absurd, jeg liker ikke slanger, men de var altså i senga for å passe på meg mot spøkelser og annet som kunne lure under senga eller andre steder. Slanger altså.
![]() |
#11 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2017
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Både ja og nei. Hva skal man kalle det. Flyttet når jeg var 9 år gammel, og savnet beste venninna mi veldig. Fantaserte at hun var hos meg på besøk og vi lekte osv. Men ikke noe uten om det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei, ikke en fantasivenn, men meget mange fantasier og dagdømmer og fantasier som jeg sant videre på i laaaaaage tider, men aldri en klassisk fantasivenn.
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde fantasivenner, ja. De var alltid til stede. Lille-Anne og Store-Anne het de. Husker ikke helt når de forsvant, men har følelse av at bøker tok av for behovet de fylte, så da jeg lærte å lese så forsvant fantasivennene.
![]() |
#15 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Nei. Men som ivrig Donald-leser, hadde jeg min egen lykketiøring. Og trodde oppriktig at den kanskje kunne fixe problemer i heimen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Audacious
|
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Jeg hadde en fantasivenn, han het Mikkel. Jeg skrev telefonnummeret hans i telefonnummerblokkene (sånne som spratt opp når man trykket på en knapp på riktig bokstav) til alle i slekta.
![]() |
#19 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hadde du en fantasiperson i livet ditt da du var liten?Ikke jeg, men yngste datter. Ikke person, men et sted eller hendelse kalt "17. Mai min". Vi prøvde å spørre flere ganger om tid og sted, men det visste hun ikke. Hun ble fort fornærmet, dette var alvorlige saker. Så viktig at hun fikk pappaen til å følge henne, som valgte trehjulssykkelen, for å lete etter dette stedet en hel lørdag formiddag. De ende på biblioteket og bakeren, så snakket vi ikke mer om dette stedet eller hva det nå var.
![]() |
|
|