|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: New York - gi meg dine beste tipsCentral Park er koselig, på www.thecentralparkboathouse.com er du midt i parken og idyllen, anbefales. Sist redigert av Drømmedama : 05-10-17 kl 02:02. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: New York - gi meg dine beste tipsHar dere apple-proukter se her: https://www.apple.com/today/ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: New York - gi meg dine beste tipsVi ble veldig begeistret for The Tenement Museum. De har gjenskapt en gammel leiegård og forteller historien til de som har bodd der. Det er ikke mulig å gå på egenhånd, man må gå med guide, men hun vi gikk med var veldig dyktig og det var en morsom opplevelse. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: New York - gi meg dine beste tipsVar i NY i sommer med sambo, en hel uke på Manhattan bodde vi. Savner det, det var helt magisk! Veldig slitsomt og, mye bråk hele tiden og en av de siste dagene stod jeg på gata og ropte "JEG*VIL*HJEM" til sambo, etter at vi nettopp hadde måttet løpe ut av en butikk der musikken var så høy at man ikke kunne kommunisere, og rett ut på gata der en weed-buss (!) stod med enda høyere musikk og ropert.
|
|
|
#5 |
|
♡
|
Sv: New York - gi meg dine beste tipsComedy cellar er kul stand up. Book bord: http://www.comedycellar.com/
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: New York - gi meg dine beste tips2 queen senger fungerer helt fint for min familie på 4. Sengene er bare marginalt smalere enn dobbeltsenga hjemme. :er i USA nå, men ikke i NY:
|
|
|
|
#7 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: New York - gi meg dine beste tipsTusen takk for mange tips!
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: New York - gi meg dine beste tips
Ja det var temmelig hett, vi gikk bare rundt og febrilsk lette etter skygge den ene dagen. Vi var der i slutten av juli. Drar vi tilbake neste sommer blir det rett etter bryllupet 9. juni så da er det kanskje ikke like varmt, men vi får ta det som det kommer. Det var litt uutholdelig til tider, men gikk greit.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: New York - gi meg dine beste tipsHvordan har dere hatt det, Karamell?
|
|
|
#10 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: New York - gi meg dine beste tipsVi har hatt en fantastisk tur! Gjort veldig mye av det vi hadde tenkt, ja omtrent alt, kanskje med unntak av spesielle spisesteder. Det ble heller prioritert måltider i nærheten av der vi var/ og bodde fremfor reisevei der.
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: New York - gi meg dine beste tipsSkal prøve å summere opp hva vi har sett og gjort.
|
![]() |
|
|